今日約左個IT人番公司整電腦, 因為本身公司D SETTING好煩, 每朝都要開個主腦, 咁其他機先可以上網, 咁如果部主機慢D(因為已經好舊), 咁就死喇, 有時成個鐘都未可以on-line到!
所以個IT人今日係個SWITCH BOX到加左個ROUTER , 先再派DATA出去, 咁D機就可以各自各幾時開都可以直接上到網喇!
不過, 加左個ROUTER真係好多嘢要SET 過, 因為個公家影印機都要SET番D嘢先可以用! 所以知道要SET個PRINTER D嘢, 我就即刻打比個八婆會計, 同佢講& 問佢攞PW喇(我估應該有)!
我都唔明, 而家手提咁方便, 點解D人個電話打10次著左9次9都唔聽電話, 次次都係CALL BACK 番番嚟, 咁我想問, 點解唔出CALL 機呢, 要個電話嚟把鬼咩! 所以今次打比佢, 都係一樣唔聽電話! 而且SEND埋SMS比佢, 佢都唔好!
好! 真係好! 你唔覆, 唔係我唔想幫你整, 而係你自己選擇放棄! 唔關我事!
所以好開心咁, 我就冇理佢個電腦, 整完自己同馮小姐嗰個, 就走人喇!!!
咁點解唔叫老闆買過一批新電腦呢?
回覆刪除[版主回覆09/26/2011 12:00:00]呢次唔關電腦新舊嘅事, 係d"上網連線" setting 啫, 就算如果換晒d新電腦, 佢個上網setting係要由一部出出嚟, 咁換左都係一樣架!