我真係好興, 我已經忍左好耐!!!
表姐有時真係好黑人憎, 有事就搵我, 幫佢湊女, 借錢, 我冇一次係唔答應!
老公之前已經話我, 成日比表姐搵我苯, 點解都仲成日要幫佢!
我唔係想數我表姐, 但係我真係好嬲囉!
我表姐知我好錫佢兩個女, 所以你估我唔知佢專登借D二嚟同我講, 佢兩個女升小一, 想係DR KONG買書包比佢兩個女, 不過就好貴, 唔捨得! 兩個書包五百幾, 唔係平, 我個心諗, 升小一喎, 咁比表E買囉, 送比佢兩個開學架!
放假去飲茶, 未生時就得我一個, 佢一家4口, 兩個細嘅就直頭係兩個大人份量, 咁我都算, 唔通表E要計埋兩個細嘅咩, 所以唔緊要, 除3囉!
表姐話放假冇人睇佢兩個女, 想上嚟我到, 咁好啦咪上囉, 兩個表姐買晒麥記上嚟我屋企食早餐, 一D都冇預到滕滕! 喂~ 你冇嘢嘛, 你當我個仔唔係到呀, 係唔係都買多小小嘢比佢食啦, 明知我個仔咁鬼餵食, 你兩個女又一D唔肯同人SHARE, 咁我個仔見到你兩個女又食粉又飲汽水, 唔嘈就有鬼啦!!!
你整屋, 又帶左兩個女上嚟我屋企, 咁好唔緊要, 都係整正經嘢啫, 送佢兩個嚟嗰時叫我叫個工人去接你個女唔緊要, 你攪到夜晚九點幾又話叫我叫個工人帶你兩個女落樓?! 仲要係因為你跟住約左人去BBQ, 唔想上嚟湊番對女, 就又叫我叫個工人帶你個女走! 係只係落樓下啫, 其實冇乜嘢, 但係唔該唔好老馮咁嘅語氣吖! 九點幾, 我個仔就嚟瞓, 個工人都仲要幫我整埋小小嘢架, 你趕住去BBQ, 咁唔該你上嚟接番對女先!
你話你整屋整到冇晒錢, 咁我唔明點解你有小小錢就唔知用晒去邊, 以前未生就爭落周身卡數, 都唔會有人理你, 而家對女都咁大, 可唔可以用錢用得好D架! 你問我借, 我幾時有SAY NO, 如果唔係睇在你有對女份上!
因為奶奶唔同你湊對女, 所以你迫住要請個工人睇女, 咁個工人到左, 明知得我同個仔係屋企冇飯開, 一句都唔問下我去唔去你到食!!! 你嚟我到, 叫我個工人幫你睇女就得, 你問下我一聲去唔去你到都好吖, 問下都冇心!
又係係主動問我要唔要校服, 我話好, 你鐘意就幫我問, 問左又唔幫我約幾時去攞, 就嚟開學都唔幫我再約! 好彩我可以用公司個COURIER 啫, 咁我唔求你, 自己搵COURIER 去買囉! 到左要訂冬天校 服, 見到咁貴, 算啦, 再問多次睇下你個FD有冇啦! 你心情好就"話"幫我去問, 心情唔好, 就唔覆我, 問你又鬼死咁"悔"氣! 喂~ 你唔想幫我問就講啦, 你估我欠左你架!!!
叫我搵我公司個COURIER 去幫你整個煲蓋嗰時, 又唔見你D語氣咁撚串! 整完煲蓋, 而家又叫我搵COURIER 去幫你攞COUPON, 仲要電話都唔打一個嚟, 就咁SEND E-MAIL比我, 你冇嘢吓化!
我屋企個水龍頭壞左, 係淘寶買左個水龍頭落嚟, 又係你自己主動同我講你叔仔識換, 叫我唔使係出面比錢人整! 好啦, 又係咁, 等等等, 等左個幾月又冇消息! 我問你, 又係聽埋D黑人憎嘅語氣, 話: 我唔知幾時得架, 你等得就等啦! 真係好想小九你囉, 又係你話幫我, 而家問你, 就咁撚串! 你早講嘛, 你咁高態度, 我唔使你幫啦!!!
我真係好興囉!~ 叫我做嘢時就乜7都得, 我問校服, 都係叫你爻句問句啫, 你又冇蝕到! 既然咁撚巴閉, 下次唔好再叫我幫你啦! 我老公已經好撚憎你, 話我成日比你搵苯, 我都仲要幫, 但係你依然都係咁賤囉!
我都唔明, 係唔係我前世真係欠左你!!!!!!!
你唔係賤格,你係犯賤,你係攞黎賤,比人咁樣蝦到上心口,你都可以對佢仁慈,我真係服咗你...
回覆刪除[版主回覆09/26/2011 14:20:00]佢係我表姐, 佢環境差過我, 所以好多嘢我都唔同佢計, 好多嘢都諗住算, 不過唔知點解佢次次都用佢對女嚟出招, 佢出呢一招, 我就唔知點解會算~
你份人太有義氣啦~ 所以比人食住上。e.g. 馮小姐 & 表姐。你係時候學人 say no 啦。
回覆刪除[版主回覆09/28/2011 11:11:00]我對街外人就一d都唔會心軟, 唯獨是識得嘅, 我就會咁!
我已經成日提醒自己, 唔好成日比佢地利用(我真係覺得&知道佢地係利用緊我架!!!), 佢地好似明知我"死月", 就專係搵嗰d位嚟入!
但係, 就例如去到我表姐嚟攞佢兩個女出招, 一講佢兩個女, 我就又好心軟咁, 又比佢入左喇!!!