2011年9月3日 星期六

好學唔學!

都唔知係邊到學番嚟架, 滕滕而家食手甲呀!

d手甲, 咬到呢~ 指甲凹凹凸凸, 指甲邊d皮又起晒出嚟! 我已經叫個工人搽左d好苦嘅手指水架喇, 點不知隻豬仔苦都照咬!

唯一搽白花油係可以制止住佢, 因為原來佢好怕白花油d味, 佢覺得好嗅!

我同奶奶講, 滕滕而家都唔知仲乜, 又唔知係邊到學咬手指, 奶奶跟住同我講, 我大姑奶好鐘意咬, 到而家都係! 唔係呀化, 好似過年到而家都冇見過大姑奶, 唔好同我講有DNA喎!!!


2 則留言:

  1. 我細個有個幼稚園同學仔,我見住佢咬到出血都要咬呀,我指住佢喊咗成個鐘,哈哈哈
    [版主回覆09/05/2011 10:56:00]呢~ 佢而家咪咬到(腳趾)出血都要咬囉!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年9月5日 凌晨2:13

    高難度 wor! 咬腳趾
    [版主回覆09/06/2011 15:51:00]我都唔知點解佢要咬腳!!!

    回覆刪除