今多年都冇去過, 咁見滕滕而家開始識嘢, 就帶佢去維園睇下花燈啦, 嘩~ 真係把鬼, d花燈又唔係多, 又唔係特別靚, 又多人(呢個我都預左), 不過最黑人憎就係嗰d只係花燈啫, 又唔係o靚模, d人係咁企晒係到又唔走, 係影完都唔走, 我都唔知d人仲乜叉嘢, 而且仲熱到嘔茄!
嗰個咁嘅滕滕可能好開心, 捉到捉唔住, 成日就走嚟走去, 嗰到咁多人, 好難比佢自己行架嘛, 嘩~ 真係曵到呢~!
呢排一影相, 我就好憎呢隻豬仔, 冇一次可以好好地影架, 小小好好地都得卦, 唔係叫你多啦, 唔係一係就反腰就即頭背住你!
豬仔, 你知唔知好叉熱架, 你老豆已經全身濕晒喇, 我又出去, 唔該你合作下啦! 好冇!(滕滕意思即係話: 好唔好?!)
個個小朋友都係咁架啦,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆09/15/2011 10:41:00]可唔可以有d係例外架??????????????
女仔可能好啲
回覆刪除[版主回覆09/15/2011 10:52:00]有d女仔會斯文d囉, 不過有d都唔好睇少佢!
你講我呀?哈哈哈
回覆刪除[版主回覆09/15/2011 11:20:00]我不嬲都冇睇少你架!!!