馮小姐個人其實都幾 funny, 佢次次問埋d問題真係出人意表!
自從我同佢講左佢做嘢有咩問題之後, 果然不出我所料, 佢以為真係fd番, 所以我feel到佢開始又想同我講番佢d嘢! 一時就講下家事, 一時又問下工人d 嘢!
尋日, 佢話發現佢個女好似係拍拖, 係盤問之下, 佢叫佢個女講真話, 如果唔係老豆問佢(佢個女), 咁佢就大寧樂! 佢一路講, 我都冇乜點插口, 因為我唔多想佢又再好似之前咁不斷問我, 咁咁咁之後又應該點點點! 而我, 只係講左一句, 話叫佢老公自己諗下點處理囉, 如果個女真係拍拖! 我講完叫佢叫佢老公自己諗, 咁佢就冇再出聲喇! 因為我冇上當嘛!
今個星期初, 佢問我, 平時我個工人幾多點起身, 幾多點比佢瞓, 我就答係我set比佢個工人嘅, 但係馮小姐居然問我: "勞工法例有冇有指定時間架?!" 我個心諗, 你唔hea呀化, 請左個工人就嚟一年啦, 仲問我個工人起身休息時間係邊個set? 你冇很嘢呀嘛!!!
今日, 馮小姐又問我, 個工人星期日休息, 咁嗰朝嘅早餐, 我會唔會提供埋比佢喎! 你話佢係唔係痴交線吖!!! 星期日, 我起身, 個工人都出左去啦, 佢有冇係屋企食嘢, 我點叉知啫!!! 所以我答佢, 邊有計得咁多架! 佢要食, 我都冇辦法, 佢食唔食我唔理佢架! 跟住馮小姐話, 如果要提供埋早餐比個工人的話, 咁佢星期六就買埋佢星期日早餐嘅面包喎!
講真, 我唔望個工人對我係10足10, 我但求佢對我個仔ok就得, 因為而家工人難求, 不過不失我都算, 如果下下都要計得咁盡, 我亦都唔覺得個工人會對你個仔好得去邊囉!
係咪個工人得罪佢,而家想秋後算帳呀?
回覆刪除[版主回覆09/09/2011 10:21:00]個工人食得住佢呀, 好多時佢同個工人講嘢, 個工人當耳邊風呀!
同埋, 個工人又成日度住佢唔要嗰d嘢, 咁佢又係一個咁孤寒嘅人, 所以咪成日互度囉!
哎呀! 佢可唔可以唔好同我講嘢呀!!! 我已經唔主動同佢講閑事架啦, 佢又咁多朋友, 唔好搵我講啦, 唔該!!!!!!!!!!!!