尋晚都諗住今日番學, 但係今朝起身, 滕滕個身就滾滾地, 一探之下就有100度喇!
尋日睇嗰個DR唔得, 因為食左藥之後, D鼻涕多到不得了, 好似發晒出嚟咁, 所以今日唯有同佢睇番平時睇開嗰個DR!
諗住如果搵到另外一個DR係夾到滕滕, 咁就可以唔使成日搵本身嗰個啦, 因為本身嗰個成Q日都放假, 而且仲鬼死咁多人! 又唔可以電話攞籌, 下下都要親身去, 攞完籌又要等最少個幾兩個鐘, 煩到死! 唉~ 咁尋日嗰個唔得, 咁即係都要睇番佢!!!
都好彩, 成一日藥, 今晚番嚟滕滕都好似冇咩事咁, 不過個工人講, 佢又好似上次咁, 力大無窮囉, 因為佢又推傢俬喇!!!
老師今日下午又打嚟, 問滕滕咩事, 我就話左比佢知佢發燒, 所以唔番學喇! 同埋, 我叫老師放心, 因為佢應該而家對學校都冇咩事, 因為尋日我問滕滕鐘唔鐘意番學, 佢話鐘意, 又問滕滕鐘唔鐘意老師, 佢又話鐘意, 咁即係兩樣都好似OK啦, 而家, 就要再睇下佢搭校車喇!
老師同我講, 個校車保母話唔係我諗得咁誇張, 因為滕滕上左車之後, 喊左一兩個站就已經收左聲喇! 但係我同老師講, 我唔知佢上左車之後點, 我只係知佢架車到, 停車, 滕滕上車, 車門關, 開車, 都唔使10秒囉!
所以老師同我講, 佢都叫左校車個保母比滕滕望一望佢先接佢上車, 咁樣起碼都等個小朋友知道邊個接佢番學吖!
睇嚟個老師都唔錯, 起碼都會聽下我講嘢, 同埋日日都打嚟問滕滕點!
而家幼稚園老師好盡責架~~~
回覆刪除[版主回覆09/10/2011 23:18:00]唔知點解, 而家人大左, 成日都覺得好多嘢都係利字當頭! 就好似幼稚園咁, 佢地都係想多D人讀佢地, 咁佢地D聲譽就多D, 咁佢地間幼稚園就多D人知, 咁就可以搵多D錢! 我成日都會諗, 逢係呢D有利益嘅嘢, 呢D咁嘅門面功夫就一定要做得足D!