2011年9月4日 星期日

祝亞媽聰明伶俐!!!

今日同亞媽慶祝birthday, 順便就做埋中秋節食飯啦!

滕滕係芒媽屋企玩完狗, 瞓左一個鐘我地就出去喇, 睇見佢, 就知道小朋友叉一陣電就即刻可以pang pang聲嚟過喇!

食飯途中, 講開老公個亞媽想去旅行, 但係d旅行團就係專搵老人家苯嗰d機構攪架, 一唔講, 老豆就話要講一d忍左兩年嘅嘢, 就係有次佢地去台灣, 原來亞媽就係聽d fd講, 同d fd一斉參加左呢d搵苯旅行團! 老豆話, 去咁多日, 都唔係去旅遊, 而係日日都聽講坐, 嗰d講坐係叫你買佢d保健產品!

唔怪得亞媽去完食嚟唔多出聲啦, 又唔講邊到好玩, 睇到d咩, 原來比人搵左苯!!!

亞媽, 我今年真係要祝你聰明伶俐喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2 則留言:

  1. 人生總要經歷一啲教訓嘅,有咗經驗咪唔會有下一次囉^^
    [版主回覆09/06/2011 15:49:00]哈, 咁你又錯喇, 我亞媽呢d, 可以錯完再錯架! 佢好耐之前買左幾張磁石貼, 每張仲成五十蚊, 一次過比人厄左幾舊水, 佢今時今日, 又比人困左去參加呢d咁嘅厄人團! 如果佢知, 就唔會比人搵苯, 問一問我地先啦!!!

    回覆刪除
  2. 兩件事黎架噃,哈哈哈
    [版主回覆09/07/2011 12:20:00]唔係兩件事呀, 亞媽比人厄係鐵一般嘅事實, 有d人, 只係聽朋友講唔聽屋企人講, 而我亞媽亦都係其中一份子, 所以佢好多嘢都唔會同我地講就係咁解, 所以我先要祝佢聰明伶俐呀!
     

    回覆刪除