今日同亞媽慶祝birthday, 順便就做埋中秋節食飯啦!
滕滕係芒媽屋企玩完狗, 瞓左一個鐘我地就出去喇, 睇見佢, 就知道小朋友叉一陣電就即刻可以pang pang聲嚟過喇!
食飯途中, 講開老公個亞媽想去旅行, 但係d旅行團就係專搵老人家苯嗰d機構攪架, 一唔講, 老豆就話要講一d忍左兩年嘅嘢, 就係有次佢地去台灣, 原來亞媽就係聽d fd講, 同d fd一斉參加左呢d搵苯旅行團! 老豆話, 去咁多日, 都唔係去旅遊, 而係日日都聽講坐, 嗰d講坐係叫你買佢d保健產品!
唔怪得亞媽去完食嚟唔多出聲啦, 又唔講邊到好玩, 睇到d咩, 原來比人搵左苯!!!
亞媽, 我今年真係要祝你聰明伶俐喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
人生總要經歷一啲教訓嘅,有咗經驗咪唔會有下一次囉^^
回覆刪除[版主回覆09/06/2011 15:49:00]哈, 咁你又錯喇, 我亞媽呢d, 可以錯完再錯架! 佢好耐之前買左幾張磁石貼, 每張仲成五十蚊, 一次過比人厄左幾舊水, 佢今時今日, 又比人困左去參加呢d咁嘅厄人團! 如果佢知, 就唔會比人搵苯, 問一問我地先啦!!!
兩件事黎架噃,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆09/07/2011 12:20:00]唔係兩件事呀, 亞媽比人厄係鐵一般嘅事實, 有d人, 只係聽朋友講唔聽屋企人講, 而我亞媽亦都係其中一份子, 所以佢好多嘢都唔會同我地講就係咁解, 所以我先要祝佢聰明伶俐呀!