2011年9月1日 星期四

第二日開學!

今朝滕滕未夠0745, 就自己起左身出嚟搵我! 我真係低估左佢, 因為我仲諗住梳洗完之後先叫佢起身潻!



不過, 今日番學, 就好似冇咁順灘喇! 因為我以為佢會好安靜咁, 點不知同上PLAYGROUP一樣, 又係唔肯坐定定, 叫佢放番好D玩具上堂, 佢居然答話唔好!

一班有6個小朋友, 其餘嗰5個都好似好驚咁冇郁嚟郁去, 唯獨係呢隻豬仔, 好似唔使理你咁, 話行就行, 話走就走!

老師話要去toilet 洗手食茶點, 點不知隻豬仔好似痴頭猛咁, 死都唔肯去, 肯去都要我一斉去! 去第二個課室上唔知咩堂, 佢又唔肯, 又要我去埋! 上上下堂, 佢就話要痾c c, 咁我同佢去toilet啦, 除左褲一坐抵, 佢就話唔痾, 好驚, 要走!

老師話, 陪埋聽日就冇得陪喇, 老公就話星期一唔好理佢, 同佢上左校車就番屋企, 就算去學校睇佢都冇用, 因為都睇唔到(佢嗰個課室冇得望入去)!

睇埋聽日, 唔知會唔會好d呢?! 因為頭先同佢講叫佢早d瞓話聽日要番學, 佢都冇咩抗拒話唔好!  所以希望聽日ok啦!

 

 

 


 


3 則留言:

  1. 好叻仔呀滕滕...識自己起身, 睇嚟佢學校生活暫時都ok~
    [版主回覆09/02/2011 12:52:00]佢好似唔太抗拒, 不過我又覺得唔代表鐘意, 因為始終都係新環境, 去到又唔係鐘意點都得, 所以佢好似一般咁囉~

    回覆刪除
  2. 你個仔真係有性格,哈哈哈
    [版主回覆09/05/2011 10:54:00]我都唔明點解佢一d都唔驚!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年9月5日 凌晨2:14

    唔驚係好既開始! 叻仔!
    [版主回覆09/06/2011 15:51:00]番學唔驚, 但係去學校個廁所就好驚呢! 呢樣都死啦, 唔通唔去咩!!!

    回覆刪除