2011年9月8日 星期四

oh!

唉~ 尋晚滕滕同我講完搭van van 驚驚之後, 由12點開始, 就不斷咁發惡夢! 發完一個又一個, 成晚就瞓->喊->瞓->喊->瞓->喊, 喊又再瞓, 瞓完又再喊, 個個惡夢都好激下, 因為佢醒左嗰一刻喊得係好慘好淒厲架! 直至4點幾喊完之後, 就開始瞓得好, 冇再喊醒喇!


今日, 我冇同滕滕番學, 因為佢尋晚不斷發惡夢, 跟本應該唔會有覺好瞓, 再加上佢好似有小小鼻塞, 咁我就打去學校同老師請假!


今日下午, 老師打電話比我, 同我傾話不如呢幾日番學, 唔好搭校車住喇, 等佢情緒好番d先同佢再搭校巴, 不過我諗諗下, 晏d打番比老師, 不如我同滕滕一斉搭校巴會好d, 等佢認下個保母, 等佢知道個個小朋友都同佢一樣, 要搭校車番學!


不過老師話我呢個諗法唔係好可行, 因為第一, 校巴公司唔會比家長上車, 第二, 佢怕滕滕會依賴, 以為喊一兩日我就可以跟佢說話去做! 而老師話, 不如聽日唔好搭校車, 我自己湊佢番學, 而到下個星期一, 就直頭唔好送滕滕落樓, 因為可能滕滕見我係到, 先喊到咁, 因為保母E E同老師講, 滕滕都係喊一兩個站之後就冇再喊喇!


唉~ 真係慘, 想送個仔番學都話唔好, 要恨心D喎  !


2 則留言:

  1. 見到個仔喊做阿媽梗係心痛架啦)))
    [版主回覆09/09/2011 10:25:00]朋友仔叫我放手喎, 大佬, 兩歲半都未夠呀, 點樣可以唔理佢呀, 見到街外d BB 喊, 都覺得好慘啦, 更何況係自己仔, 我唔可以當佢街外人咁囉!

    回覆刪除
  2. 點捨得放手呀?
    [版主回覆09/09/2011 10:41:00]最唔明佢都有個女呀!!!

    回覆刪除