啱啱幫滕滕個柜筒換季, 我發現原來佢好多好多衫, 只係著過一兩次就已經唔啱著嘅都好多, 而未著過嘅亦都有好多好多!
而早兩日, 我又同滕滕買左D新衫番嚟, 洗左都未乾都已經放唔入佢個寶庫到, 真係人都癲, 唔知點解而家好似有購物狂咁, 不停咁買, 不停咁買, 不停咁買.............
唔啱著嗰D, 只係想比表弟, 但係家姐講過佢姑奶比左好多衫佢個仔, 所以我比左可能表弟都著唔晒, 而其他, 就例如馮小姐, 佢休想我比佢個仔, 因為佢唔係好值得! 而且自己又想再生, 所以D唔啱著嘅, 就只有收埋佢!
死啦, 我發現自己好似真係有病咁, 總之見到靚就買, 總之係平過係HK買就一定唔會手軟! 唉~ 真係好大獲, 因為比呢個淘寶害死! 因為唔使出街就可以買到衫嗰下先死得人多嘛!!!
噢!!!滕滕可以每一日都做fashion show鳥,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆09/26/2011 11:57:00]咁又未至於咁誇! 不過有d衫仔, 真係著過幾次就已經唔啱著, 真係好可惜囉!!!
送比人囉,或者捐比慈善機構吖
回覆刪除[版主回覆09/26/2011 14:21:00]唔捨得呀, 而且, 我想睇下我老公幾時想再生第二個..........!
咁快啲啦~~~
回覆刪除[版主回覆09/28/2011 11:00:00]我都想, 不過我老公唔想!
我都出左手換季啦 ~ 傻左啦 ~
回覆刪除[版主回覆09/28/2011 11:01:00]大家原來都係差唔多時間痴左線 !