2011年9月19日 星期一

真大獲!!!

尋晚, 攞滕滕手冊出嚟簽名, 同埋睇下老師有咩comment!



再睇下, 點不知有一張工作紙, 係要家長同埋小朋友一斉去剪d玩具圖片, 貼上張工作紙到!


咁就死喇, 尋晚睇嗰時已經係十點幾啦, 我去邊到搵d玩具圖片呀???


最後, 比我搵到呢本貼貼書, 係我亞sir 送比滕滕架!


好彩亞sir 救左我同滕滕, 如果唔係, 第一次文功課就欠交喇!


下次得閑, 真係要去TOYS R US 攞定d單張keep起佢!!!


2 則留言:

  1. 慢慢黎...唔好咁緊張...大d 咁點算
    [版主回覆09/21/2011 14:37:00]我都唔想咁緊張, 但係第二朝就要交功課喎~!

    回覆刪除
  2. 即刻上網搵,之後print出黎嘛
    [版主回覆09/21/2011 14:39:00]屋企個printer 好煩, 成日print嘢都要洗個頭, 洗完一大輪就話冇墨! 同埋, 好耐都唔print一次, print出嚟都唔靚啦! 所以唔攪喇!

    回覆刪除