2011年9月28日 星期三

嘩!!!!!

你話係唔係痴左線吖!!!


個工人望住滕滕, 尤得佢擒喎!!!



不過, 我都明, 如果個工人捉番滕滕落嚟, 滕滕又會再一次擒過, 因為滕滕跟本就唔怕個工人!


一見到咁, 我就即刻打番去鬧滕滕喇, 條友仔比我鬧完, 佢就推左個電話比姐姐話: "好驚媽me呀! 好驚媽me呀!" 跟住我就叫佢再聽電話佢都唔肯再聽喇!


你話呢條友仔呢~ 真係五行欠打!!!


2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年9月28日 下午5:12

    呢個真係危險, 佢依家有返咁大, d 力都好大, 怕整鬆 d 窗花唔知炸。你得閒都要檢查下。
    不過, 對果兩對飛天米奇老鼠腳好笑 wor ~
    [版主回覆09/30/2011 16:57:00]嗰日番到去, 搵尺o趙左佢兩下堅嘢啦, 睇下佢下次仲敢唔敢!
    佢一比我罰, 就同我講"媽me知喇! 媽me知喇!", 我都頂佢唔順!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2011年10月10日 上午10:42

    嘩!真係要叫工人好好好睇住!如果爬嘅東方唔穏,就好危險.........
    [版主回覆10/11/2011 12:45:41]唉~!!! 我都唔知點叫! 因為我知道滕滕唔怕個工人, 就算如果個工人抱番佢落嚟, 跟住再鬧佢, 佢都一樣咁照擒上去, 仲要係有咁快就得咁快咁擒!

    所以最後我都冇出聲話個工人只係睇住佢, 因為個工人就係咁樣只係睇住佢, 都應該係最好嘅辦法嚟, 因為等我打番去鬧滕滕吖嘛!

    回覆刪除