http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
自從買左塊子母廁板之後, 真係改變晒滕滕去廁所!
因為佢而家每之想痾C C, 都會話比我知, 佢要痾C C!
不過可能因為鐘意得济, 起初每次痾小小就已經話痾完, 明明係一次, 就變左要去幾次先痾晒! 最煩嘅就係初初, 因為佢每次痾完都話要洗PAT PAT!
不過而家就好D喇, 同濕紙巾同佢抺都OK喇!
我諗, 係時候要教佢自己抺喇! 但係而家有時佢都會話自己嚟唔要我, 不過佢一自己嚟我就怕怕地, 因為佢抺到鬧咁攪就仲煩潻~
唉~ 咁即係幾時先教佢自己抺好呢~ 等我諗一諗先!
比佢試下啦[版主回覆09/19/2011 12:50:00]我真係好怕佢抺到成個pat pat到係呀 !!!
咁細個, 遲 d 都得。成手係仲煩。[版主回覆09/19/2011 14:20:00]我就係怕佢攪到成身成手都係囉, 你知啦, 唔係飯, 係C嚟架嘛~
再大d先試呀...盞搞~[版主回覆09/19/2011 14:46:00]搵自己苯哦呵 ! 不如等學校亞姐教啦 , 可能唔使我地教呀!!!
比佢試下啦
回覆刪除[版主回覆09/19/2011 12:50:00]我真係好怕佢抺到成個pat pat到係呀 !!!
咁細個, 遲 d 都得。成手係仲煩。
回覆刪除[版主回覆09/19/2011 14:20:00]我就係怕佢攪到成身成手都係囉, 你知啦, 唔係飯, 係C嚟架嘛~
再大d先試呀...盞搞~
回覆刪除[版主回覆09/19/2011 14:46:00]搵自己苯哦呵 ! 不如等學校亞姐教啦 , 可能唔使我地教呀!!!