2011年9月12日 星期一

開心到痴左線!

今日去奶奶去做節, 只係大姑奶到, 而二姑奶因為(可能)係大生意, 所以佢話唔嚟喎! 嗱, 我又有樣嘢唔係好明喇, 二姑奶係做飲食, 一個星期我估都有一日假放吓嘛, 咁既然有假放, 我就唔明點解口口聲聲好似好錫佢呀亞媽, 但係成幾個月都冇番過去食飯嘅?
不過, 算啦, 唔使見到都幾好, 起碼唔使同多一個人講嘢!


滕滕, 見到大姑奶個仔, 都唔知點解咁鐘意佢, 一個2歲半, 一個15歲, 滕滕就係咁搵表哥玩, 叫佢錫表哥, 表哥唔想比佢錫, 佢錫唔到都就咁要錫隻手一啖, 慕求錫到就得喇! 開始都冇咁癲, 越玩就越瘋狂, 又係捉又捉唔住, 抱又抱唔住, 成個人不受control咁!


我地年年都秋都會食完飯同奶奶出去搵個地方賞月, 今日, 大姑奶聽到我地話同奶奶去賞月, 佢又就話去喇! 最好笑就係, 佢個仔一聽到話去賞月就即刻話: "唔係嘛!"(仲要加埋一個極不願意嘅表情!) 我個心諗, 成15歲仔, 比我都唔想跟你地班中男中女去公園啦  ! 只可惜, 我呢個13點嘅大姑奶佢就更係唔理佢個仔啦, 而佢個仔去到公園, 就背住坐, 唔知係唔係怕比人見到呢!!!


而滕滕, 有得出街佢就好開心喇, 又再一次四周圍咁走, 又跑又跌, 呢~ 又跌瘀左幾撻喇! 人地唔知, 又以為我地虐兒啦!


 


2 則留言:

  1. 其實可以叫個仔返屋企先架,又或者佢自己出街囉 又其實做飲食真係好忙,如果你二姑奶兼顧埋廚房,真係一年三百六十五日年中無休架,我好明白開餐廳的難處...
    [版主回覆09/15/2011 10:47:00]我嗰個巴閉二姑奶佢只係係到收錢, 我明白逢係假期都唔使預佢, 所以仲好, 唔使下下聽到佢講埋d死都要拗一拗你嗰d說話, 不過老公就好想好想好想見佢呢個家姐囉!
    我老公仲要之前串我呀, 邊有人做節係茶餐廳做喎, 話佢家姐可以番嚟一斉食喎, 好啦, 佢家姐後嚟話唔得喇, 咁又話不如去佢家姐到食飯, 順便可以見下佢家姐喎! 咁我又問番佢囉, 你又話冇人會係茶餐廳到做節! 老公問左我兩次去佢家姐到食飯好唔好, 我都唔想答佢!

    回覆刪除
  2. 比老公咁寸法,比我就唔去喇,又寶咩,一年又唔係得一個大節,哼~~~
    [版主回覆09/15/2011 11:15:00]所以佢話去, 我咪用番佢嗰句囉 "你話架嘛, 邊有人係茶餐廳做節嘛!", 佢當堂唔出聲啦!
    而且我都不知幾唔想去呀!

    回覆刪除