今日去左芒媽屋企玩狗, 一斉飲完茶我地就上去喇!
滕滕鐘意狗仔, 係我意料中事, 因為佢係街到見到狗仔都會大叫, 不過我冇諗過佢大膽到會錫落去mango到!
錫左一次之後, 好似食過番尋味!
因為跟住又再嚟多次! 嘩~ 你嚇死媽me咩, 仲咩事咁鐘意踢mango呀!
比我想像中, mango仲要細d d ,所以我唔係好怕滕滕去同佢玩!
而芒爸, 比我想像中nice, 唔係好似芒媽講佢咁cool、咁認真! 不過最好笑就係滕滕一見到佢, 就話: 黑忟忟, 好驚呀! 雖然滕滕話芒爸黑忟忟, 好驚, 不過佢耐唔耐就問: UNCLE ANDY 呢?! 芒爸行得快佢又問, 番到屋企睇相, 佢又話張相冇UNCLE ANDY!
請問, 你同UNCLE ANDY 好 friend 咩???
滕滕真係好鍾意狗狗喎~~~
回覆刪除[版主回覆09/06/2011 15:43:00]係囉, 咁就大獲喇!
wah 佢一d 都唔怕, 好似當玩具咁haha
回覆刪除[版主回覆09/06/2011 15:43:00]佢驚就唔會錫完一次又一次啦, 仲要專登比隻狗仔lam佢個咀呀!!!
唔好比老公知
回覆刪除[版主回覆09/07/2011 12:16:00]佢知我地去玩狗, 但係唔知滕滕專登比mango咀!
講真, 我唔會同佢講!
而家先睇到哩篇卜
回覆刪除滕滕, 你大細超!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[版主回覆09/08/2011 11:26:00]而家嘅次序係: 1.uncle andy(都唔知點解係呢條友), 2.mango
而你, sorry! 佢提都冇提過, 唔該下次比多d心機, 用多d力喇!
最最最好笑係, 佢第1, 2下比mango lam到, 隻手有口水嗰個衰樣.
回覆刪除翁起晒d眼耳口鼻, 勁funny
[版主回覆09/08/2011 11:27:00]佢學我囉, 因為有時同佢撩完鼻屎, 我就比佢睇番, 跟住就有呢個表情, 可加埋一聲: 咦~~~~~!