2011年9月2日 星期五

沙膽軒!

今日係我陪滕滕番學嘅最後一日, 星期一開始, 我地就要係上校車嗰一刻分手喇, 真係有d唔捨得.........!


番到學校, 都係咁上下啦, 而老滕亦開始大膽左, 老師叫佢, 佢居然當聽唔到喎!


老師已經唔係話"大家同學"或者係"各位小朋友", 而係"靖軒呀! 靖軒呀!", 指明叫佢, 佢都睬你都傻嗰隻! SO 老師個評語就係咁!

你話死唔死吖, 只係個樣識笑有鬼用咩!


今日番學有嘢玩, 做下勞作, 不過滕滕今日好似好眼瞓咁, 有小小扭計叫唔住呀!





到左去廁所時間, 滕滕又係咁, 入到去之後就猛話好驚, 死都要出去, 其實個廁所我都覺得真係有d嚇人, 個廁所唔係dirty, 而係成個廁所灰灰白白咁, d磚上面就畫滿公仔、樹之類嘅嘢, 有d似鬼屋嗰d feel, 所以我入到去個廁所, 都覺得個唔係好舒服, 咁更何況滕滕呢~ 死啦, 我都驚驚地唔知係唔係佢見到嗰d嘢呀!


1 則留言:

  1. 你有無問學校點解整到好似鬼屋咁呀?

    回覆刪除