今日係我陪滕滕番學嘅最後一日, 星期一開始, 我地就要係上校車嗰一刻分手喇, 真係有d唔捨得.........!
番到學校, 都係咁上下啦, 而老滕亦開始大膽左, 老師叫佢, 佢居然當聽唔到喎!
老師已經唔係話"大家同學"或者係"各位小朋友", 而係"靖軒呀! 靖軒呀!", 指明叫佢, 佢都睬你都傻嗰隻! SO 老師個評語就係咁!
你話死唔死吖, 只係個樣識笑有鬼用咩!
今日番學有嘢玩, 做下勞作, 不過滕滕今日好似好眼瞓咁, 有小小扭計叫唔住呀!
到左去廁所時間, 滕滕又係咁, 入到去之後就猛話好驚, 死都要出去, 其實個廁所我都覺得真係有d嚇人, 個廁所唔係dirty, 而係成個廁所灰灰白白咁, d磚上面就畫滿公仔、樹之類嘅嘢, 有d似鬼屋嗰d feel, 所以我入到去個廁所, 都覺得個唔係好舒服, 咁更何況滕滕呢~ 死啦, 我都驚驚地唔知係唔係佢見到嗰d嘢呀!
你有無問學校點解整到好似鬼屋咁呀?
回覆刪除