我唔係好明!
老公&兩個姑奶, 話就話佢地好似好錫佢地亞媽, 話唔錫又唔多似, 但係我又唔係好明一d嘢囉~!
有時真係覺得自己好多事! 事原係老爺未過身之前, 我已經同老公講, 張奶奶張儲值電話卡上台, 我話如果有d咩事要打電話, 但係嗰時先發現張卡已經冇晒錢咁點算呢! 奶奶本身又唔識check balance, 同埋張卡冇錢, 奶奶先同我地講, 叫我地/姑奶幫佢買增值卡去增值! 我個心諗, 下下都打電話比d姑奶, 跟住d姑奶番嚟食飯先同奶奶增值, 佢地唔覺得麻煩嘅咩??? 我之前已經同老公講過一次, 叫老公去轉, 但係老公就冇心肝啦, 時時都話去都唔記得! 直至我早前係公司附近商場, 可以轉上台, 最平都係$20/月, 咁我見到, 就問都冇問就同奶奶上左台喇!
電話儲值卡都唔算係其中一個迷, 因為而家老爺唔係到, 奶奶又自己一個人住, 係唔係裝番個平安鐘呢? 平安鐘都係百幾蚊個月之嘛, 我又唔明, 奶奶都成70啦, 點解佢地好似冇咩人擔心自己亞媽嘅??? 所以我又忍唔住多事同老公講, 點解佢地三姐弟冇人諗到幫佢亞媽屋企裝番個平安鐘, 佢地表面上&實際上都好錫佢亞媽, 平安鐘個廣告, 成日都有架啦, 為何好似冇人諗過呢樣嘅??? 同老公講完, 佢冇出聲, 亦都冇答我, 而我, 係呢樣嘢係唔會主動幫佢亞媽整, 因為我想佢兩個家姐出下力! 因為一個做生意, 唔係百幾蚊都唔想比吓嘛(我亦覺得佢呢個家姐咁勁, 唔會孤寒呢百幾蚊), 而另外一個家姐, 下下都話自己搵單, 都兩三萬一個月, 又係咁勁嘅家姐, 我估應該都唔會孤寒呢百幾蚊囉!
而最近, 又有多另外一個迷! 就係奶奶同我講, 佢想去旅行, 但係, 就係join嗰d專搵老人家苯嗰d公司, 連埋其他老人家一斉去! 我一聽到, 我好坦白咁表明我唔 appreciate佢去呢d公司到參加呢d旅行團囉, 因為本身呢d公司意識不良, 就算有老人家去左話冇事番嚟, 我都唔信呢d公司會唔厄佢地囉!!!
我反對左之後, 奶奶就問老公, 老公聽到都話唔好, 而且個團原來要成九千幾蚊! 所以老公送完奶奶番屋企"之後, 就第一時間打比佢家姐! 哼~ 老公同佢家姐講話個團要九千幾蚊, 佢家姐居然話: 唔出奇呀! 有d豪華團都要九千幾啦! 九千幾未必厄佢地嘅, 只係怕間公司又唔知用咩方法搵佢地苯啫!"
老公番嚟話番比我知佢家姐話唔出奇要九千幾蚊(老公信佢家姐講架), 我就即刻band 佢喇, 日本而家有幅射, 呢排又係淡季, 使乜九千幾呀!!! 仲有, 之前真係有d豪華團唔止九千幾潻, 萬幾都有啦, 如果唔係邊到得嚟豪華呀!!! 仲有, 佢地成班老人家去到食咩呀, 魚生段估佢地食都唔可能食得多啦, 食唔食得都唔知, 而且佢地係老人家, 都係食下菜小量肉啫, 食幾條菜, 有幾豪華, 乜叉得嚟係豪華呀!
姑奶講佢都唔讚成奶奶去參加嗰d團, 但係唔使下下都band 我同老公講嗰d嘢囉(其實姑奶知道佢細佬冇乜見地, 所以我覺得佢係band 我), 既然你好似講到咁撚緊張你老母, 咁唔該你你番下你自己亞媽啦! 我? 我只係新抱嚟架咋!!!
我一直都唔會理我老公個邊嘅事,叫我都唔會理添呀
回覆刪除[版主回覆09/08/2011 11:13:00]我都唔係好想架, 不過有時真係忍唔住囉! 如果我奶奶係一個乞衣奶奶, 我就一定理九佢啦!