呢隻豬仔滕滕, 而家每晚瞓覺都會周身痕, 一時唔係頭痕, 就一時頸痕, 而今晚就輪到 pat pat 痕!
每次痕, 都要我同佢R, 唔幫佢R就誓死唔擺休! 仲要係不停咁同佢R,
R到佢話OK為止!
每次痕, 都要我同佢R, 唔幫佢R就誓死唔擺休! 仲要係不停咁同佢R,
R到佢話OK為止!
咁今晚pat 痕就更係要同佢R pat 啦, 不過我一路R, 佢就一路縮, 一下一下咁縮! 起初我都冇為意,
不過佢縮下縮下嘅頻率就同我一下一下R嘅頻率好配合! 因為佢瞓左係到, 塊面就貼實左牆邊個cushion, 我"裝"極都"裝唔到佢個樣,
但係我就覺得越嚟越怪, 所以我就拉開佢問佢仲咩事縮喇!
不過佢縮下縮下嘅頻率就同我一下一下R嘅頻率好配合! 因為佢瞓左係到, 塊面就貼實左牆邊個cushion, 我"裝"極都"裝唔到佢個樣,
但係我就覺得越嚟越怪, 所以我就拉開佢問佢仲咩事縮喇!
唔拉開佢由自可, 一拉開佢, 原來佢不停咁係到笑緊, 仲要笑到流晒口水
! 原來我同佢R個pat pat
唔係同佢止痕, 而係整到佢好痕呀!
唔係同佢止痕, 而係整到佢好痕呀!
我見佢笑到流晒口水出嚟, 所以我就問佢: "豬仔! 你係唔係玩緊媽me 呀?!"
so sweet~~~
回覆刪除[版主回覆09/26/2011 11:56:00]首先, 我真係好卦住你呀~~~!!!
其次, 我比個仔玩都話好sweet ?! 唔係嘛~
我病到九彩呀,今日好返少少咋 滕滕邊樹係玩你呢?!佢係同你玩
回覆刪除[版主回覆09/26/2011 14:22:00]你仲未好番呀??? 有冇介口呀???
有呀,無食薯片喇 其實係好完又黎...循環不息
回覆刪除[版主回覆09/28/2011 11:14:00]唉~ 睇嚟你真係要割喇! 因為我早幾個星期前聽收音機, 有個dr話, 如果一年已經有幾次扁桃腺發炎, 就要割! 你未夠幾個月就已經兩三次, 不如"切切"底底啦!!!
你同我醫生講啲嘢一模一樣@@
回覆刪除[版主回覆09/28/2011 12:48:00]更係啦! 你估你成日咁完不停發燒好咩, 對身體機能都唔好架!