http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日滕滕仲有咳, D痰都仲好多, 食左幾日藥, D痰都好似冇乜點退........點好呢?!
不過食埋呢次藥, 同佢去睇中醫, 搵老闆娘吖? 因為我唔想佢食咁多西藥呀! 有時好怪, 個身就出汗, 但係雙手就凍架!!!
因為食左成個星期藥, 滕滕而家飲奶奶都少左少少! 唉, 好懊惱呀, 而家一晚醒幾次, 滕滕一轉身, 就睇下佢有冇踢被, 因為個曵豬好似條蟲仔咁, SHU左出嚟!
都唔知點! 夜晚瞓覺又係, 個身就出汗, 但係雙手又凍喎........唉! 滕滕, 你幾時好番呀?!
同佢著少件衫, 帶返對手套咁得唔得呀?屋企有冇睡袋呀?俾佢瞓睡袋咪唔驚佢成晚踢被囉, 你又可以瞓得好D喎! [版主回覆01/12/2010 11:30:00]佢已經著左睡袋架喇, 再加埋被, 但係都仲踢被! 同佢著少件衫, 佢雙手仲凍呀! 真係一個迷!
有冇帶手套瞓呀??尋晚幫熙熙帶住手套瞓, 今朝幫佢除咗之後, 佢對手有D汗添呀! 點解用睡袋仲要加被嘅? [版主回覆01/12/2010 12:10:00]因為佢個睡袋係朝早, 已經上到去條腰到囉!.......頂佢唔係好順......
睇中醫都係一個好方法, 但佢會唔會唔飲架?[版主回覆01/14/2010 09:30:00]可能中醫會話煲d 川貝水加落d 奶到比佢飲, 諸如此類囉! 唉, 不過唔知呀, 我諗先睇多次西醫先, 因為佢食晒d藥喇, 但係d痰都仲係好多呀~
點樣可以上到條腰到呀?熙熙之前個睡袋係拉鍊架, 朝朝都俾佢踢開晒, 而家我幫佢換咗個佢點踢都踢唔開架喇![版主回覆01/14/2010 09:31:00]因為佢個睡袋腳係冇拉鍊架, 所以咪 shu 到上去條腰到囉!
換過個喇, 佢好瞓時你又好瞓![版主回覆01/14/2010 23:06:00]啱啱改裝過嗰個都幾好, 都幾好........!!!
同佢著少件衫, 帶返對手套咁得唔得呀?屋企有冇睡袋呀?俾佢瞓睡袋咪唔驚佢成晚踢被囉, 你又可以瞓得好D喎!
回覆刪除[版主回覆01/12/2010 11:30:00]佢已經著左睡袋架喇, 再加埋被, 但係都仲踢被!
同佢著少件衫, 佢雙手仲凍呀! 真係一個迷!
有冇帶手套瞓呀??尋晚幫熙熙帶住手套瞓, 今朝幫佢除咗之後, 佢對手有D汗添呀!
回覆刪除點解用睡袋仲要加被嘅?
[版主回覆01/12/2010 12:10:00]因為佢個睡袋係朝早, 已經上到去條腰到囉!.......頂佢唔係好順......
睇中醫都係一個好方法, 但佢會唔會唔飲架?
回覆刪除[版主回覆01/14/2010 09:30:00]可能中醫會話煲d 川貝水加落d 奶到比佢飲, 諸如此類囉!
唉, 不過唔知呀, 我諗先睇多次西醫先, 因為佢食晒d藥喇, 但係d痰都仲係好多呀~
點樣可以上到條腰到呀?熙熙之前個睡袋係拉鍊架, 朝朝都俾佢踢開晒, 而家我幫佢換咗個佢點踢都踢唔開架喇!
回覆刪除[版主回覆01/14/2010 09:31:00]因為佢個睡袋腳係冇拉鍊架, 所以咪 shu 到上去條腰到囉!
換過個喇, 佢好瞓時你又好瞓!
回覆刪除[版主回覆01/14/2010 23:06:00]啱啱改裝過嗰個都幾好, 都幾好........!!!