2010年1月4日 星期一

我打敗仗呀~

今朝終於都頂唔順去睇dr, dr話我喉嚨發炎同埋氣管咳! 因為想快d好, 所以就打左支針, 就係呢個dr我先話打咋, 因為佢d手勢好好, 真係好似吉左一下咁!


見完dr去整番個豐富早餐先, 有: 沙爹牛通(你話死唔死, 喉嚨痛都仲食沙爹牛通!!! 但係呢間嘢d沙爹牛真係好好架喎!!!) + 腸蛋方包+熱朱古力! 食完個豐富早餐之後就跟手食埋藥!


不過, 行番屋企到一半途中, 我就發覺個人已經好high.......嘩! 係支針咁快嚟料定係d藥咁快有反應呢......? 我諗應該係支針多........


好彩行多幾步就已經番到屋企喇, 因為個身已經好似唔係自己咁, 同睇電視d人索左k仔一樣咁 fing 下fing 下, 如果唔係知道自己已經番左屋企, 分分鐘隨時上左天台呀~


瞓到4點幾, 都要醒喇, 因為之前 join左個course, 比左錢, 冇奶油唔去架嘛, 所以今日個course講乜, 有一半都已經遊左唔知去邊到囉......... 


滕滕! 今日媽咪係屋企都同唔到你玩呀


3 則留言:

  1. 你要快D好返呀!滕滕好需要你架!
    [版主回覆01/07/2010 09:13:00]係呀~ 因為我都好需要滕滕架!!!

    回覆刪除
  2. 小心身體啊...
    [版主回覆01/07/2010 12:50:00]係呀~ 我知喇, 謝謝!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2010年1月7日 凌晨2:07

    你好返未呀,要保重身體呀!天氣不好,身體好容易著涼的!
    [版主回覆01/08/2010 11:52:00]都未, 我同滕滕都要去睇多次dr, 因為大家都仲有d咳!
    多謝你呀! 你都要小心身體呀, 因為呢幾日好凍呀  !

    回覆刪除