2010年1月9日 星期六

我要努力!

今日係星期六, 我尋晚已經打算, 今日成日都唔會離開滕滕, 除左去toilet之外!


所以, 今日10點幾起身之後, 就同滕滕一斉去睇醫生, 我睇完就同佢去睇! 因為滕滕比我傳染, 所以我對住佢亦都冇帶mask喇, 因為大家都係咳同感冒......咁大家嘅距離,又可以近番D喇! 睇完醫生, 都成點幾鐘, 跟住就去買餸啦, 因為呢輪老公成日都 OT, 咁既然我得閑, 就放佢一馬, 幫佢買下餸啦, 買完跟住就去JUSCO, 買埋魚比滕滕煲粥仔! 攪完一大輪, 番到屋企, 我食完藥, 跟住就到滕滕食, 食完, 就大家一斉覺豬仔!


滕滕真係麻鬼煩, 放左佢係我隔離, 都要成半個鐘先肯瞓! 喂, 乜瞓覺真係好難為你咩???  我地由3點半, 瞓到成6點! 勁呀!!! 滕滕好耐都未試過日抖瞓咁耐架!


今日成日, 我嘅職責就係湊住滕滕, 所以我要努力, 我要滕滕要我呀!!!


 


4 則留言:

  1. 成功未呀???
    [版主回覆01/11/2010 10:03:00]........唔...........好d, 好d! 不過, 今日又要離開喇  !

    回覆刪除
  2. 不如你停薪留職啦,等bb入咗學,你再出返黎做嘢囉,你咁樣心掛掛好辛苦架喎
    [版主回覆01/11/2010 12:01:00]而家又未可以去到停薪留職呢個地步喎........所以好迷

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2010年1月10日 晚上7:15

    你們兩個好返些了沒有呀?
    [版主回覆01/11/2010 12:01:00]我就好左d, 但係滕滕就好似好左小小啫, 再食下藥啦!

    回覆刪除
  4. 唔緊要喇, 放工後多D陪佢, 大D佢就知邊個係阿媽架喇, 比心機呀!
    [版主回覆01/11/2010 15:29:00]我唔想等357年佢先知呀  !

    回覆刪除