2010年1月26日 星期二

希望真係終於攪掂啦!

自從由去年9月老公撞左車以嚟, 一直係咁搵車, 唉, 終於係今日, 應該可以攪掂喇卦, 唔好再有咩特發事喇!


上次因為老公無啦啦話好鐘意skyline, 跟住就係咁搵呢款咁嘅車! 我一聽到skyline, 就已經立即話: 唔好喇卦! 不過, 老公就係咁話佢真係好鐘意好鐘意, 仲無啦啦連架車都未check清楚, 就落左二千蚊訂! 明知保險都講明墊底費要四皮嘢都照落訂, 我真係比佢吹到啤啤聲, 就係一句: "我揸車跟本就唔會有意外!" ..........吓?!你估你真係車神咩?! 又話個太盤揸起上嚟偏左左邊喎, 唔係嘛, 咁都落訂?! 就係因為一句: "我真係好鐘意架車!" ...........吓?!金鋪d鑽石介子, 好多我都好鐘意喎!!!


三番四次咁問我點! 點?! 一早已經講左啦, 而家又嚟問我點! 我同佢講, 有十萬個奶油已經講左唔好, 如果要我講一句"好", 咁就一 定冇可能囉, 咁既然堅持得咁緊要,  我只有唯有講: 你check得架車清清楚楚先好買!


原本都諗住佢鐘意得咁緊要, 買都一定買硬, 樹不知佢第日同我講: "都係唔買喇, 因為買左你又揸唔到, 費事喇!" 嘩, 一聽到, 我由個心到笑左出嚟呀! 因為都算你啦, 都有為我諗過!


咁呢架skyline, 就就咁過左去, 又重新再去睇過睇二d! 嗰二千蚊, 當然就同埋架車一樣, 胎死腹中啦!


好囉, 到左而家都半年有多, 終於今日confirm左另外一架, check過架車d嘢都ok, 所以明天就會去整個牌簿喇, 所以我諗今次都唔會走雞喇, 但唯一一樣嘢係美中不足嘅就係呢架唔係7人車囉, 如果要車埋d亞爸亞媽, 咁細佬又要自己攪掂喇!


3 則留言:

  1. 話咁快就半年喇
    [版主回覆01/27/2010 12:59:00]唔係半年, 係一年, 因為滕滕仲有個半月就一歲喇!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 男人買車真係.......,我老公又係咁架,自從舊年買左第一架掃把佬之後,就係咁話好鐘意,見到第2部掃把佬諗都唔諗就買左,好彩賣出黎果個原來係我d客,唔係買左返黎先知架車有咩事就真係頭痕,而家仲話要換埋我果部都要掃把佬,真係揸掃把揸到痴鬼左線
    [版主回覆01/27/2010 14:23:00]係呀, d男人真係痴痴地架! 我老公痴到半夜三更同我講好想見下架車, 跟住就落樓架喇! 呢樣都唔過份呀, 最過份就係佢每次換完車, 之後嗰最少半年就會換呢樣, 換嗰樣, 攪到你發皮氣嗰下佢先收手架!

    回覆刪除