2010年1月25日 星期一

再試多次啦!

尋日叫老公去紙札鋪再整多一劑, 因為自上次之後, 已經有小小好轉, 滕滕已經肯比老公抱, 但係只係一陣, 耐d就唔得, 都係一樣要番過嚟!


因為尋晚要去洗牙, 洗完牙又要去 jusco買魚比滕滕煲粥, 買完先番去食飯, 食完都九點半, 所以餵埋奶等瞓著左, 我地先落去燒!


我同老公講, d人見到我地半夜三更係到燒嘢, 唔知會點呢, 如果有警察, d 警察會唔會過嚟話我地隨街燒嘢, 罰我地錢吖嗱! 不過, 我諗唔會卦, d警察咁大膽阻住我地燒嘢比嗰d, 想 c 呀!


燒完都11點3先番到去, 希望燒埋今次, 唔使再燒啦, 不過紙札鋪亞姐上一次就講過, 唔得就再搵佢喎............


唔係呀嘛,  唔好喇卦!!!


1 則留言:

  1. 得唔得呀?見效未呀?
    [版主回覆01/27/2010 12:58:00]應該今次ok喇!

    回覆刪除