朝朝番工落左車, 都見到一大條龍, 無奈呢排落雨定好凍, d 亞公亞婆都照排!
曾經聽過奶奶講過, 佢都有去過聽呢d嘢, 但係呢d嘢, 究竟係咩嘢呢???
我落左車嗰到, 第一次見到d亞公亞婆排隊, 係聽到佢地講話嗰樹有米派! 有米派? 無啦啦仲咩嗰到有米派先? 跟住就由嗰日開始, 日日就見到d亞公亞婆係到排隊喇!
真係一個迷, 究竟嗰樹有d咩聽呢? 奶奶都有講過, 有d都好多嘢派比佢地架, 有d咩清潔精呀, 小食呀, 好多元化架! 不過, 如果嗰d公司日日都有嘢派, 咁佢地以咩為生呀? 唔會無啦啦有公司咁好死, 免費送咁多嘢比人囉!
我真係好想知, 究竟呢d公司, 係咩葫蘆賣咩藥? 唔係連老人家d錢都厄吓嘛? 咁仆街?!
你快d話俾我知起邊?等我過去排埋一份~
回覆刪除[版主回覆01/22/2010 11:06:00]你幾時變左亞婆架?!
我都想知係邊,我去刺探軍情,之後再報告返閣下聽
回覆刪除[版主回覆01/22/2010 12:02:00]我諗唔係只係係我公司附近有架, 因為我係油塘番工, 我奶奶就係荃灣住, 所以我諗好多到都有呢d咁嘅公司!
咁奇怪?我係西營盤返工,旺角西住,都無遇到
回覆刪除[版主回覆01/22/2010 12:52:00]會唔會係d邊位先有呢?
邊位?無喎,我落中環睇下先
回覆刪除[版主回覆01/24/2010 23:39:00]中環唔係邊位啦!
咩喎...咁著數的野點可以冇我份先...
回覆刪除[版主回覆01/24/2010 23:40:00]好吖! 咁你朝早九點鐘到, 去到油塘巴士總站啦, 因為日日都有得聽架! 明天見啦!
咁我落西環睇吖
回覆刪除我屋企附近都有間, 佢哋好豪架, 一次過連租3個單位嚟派野!
回覆刪除我8掛去裝吓, 睇吓D婆仔做咩事咁開心, 大包細包咁行出嚟!
D人話入面有好野賣, 咩高科技枕頭喎, 成千蚊個, 瞓咗上去你就唔會失眠, 一覺到天光, 個枕頭有咩能量....一大埋廢話咁喇!
[版主回覆01/25/2010 11:40:00]咁即係搵d亞公亞婆苯啦!
又係要我晨咁早起床搞咁多野~~~變態嫁~~~~累死人咩~
回覆刪除[版主回覆01/25/2010 15:02:00]又係你自己話點可以冇你份嘅, 我又冇迫你, 你唔好講到我要你咁慘喎~
矛錯, 佢哋因住收尾嗰幾年呀, 咁折墮嘅野都做得出!
回覆刪除[版主回覆01/26/2010 14:17:00]都唔知d PK點解會係d 老人家身上落手!