2010年1月29日 星期五

我想問下你, 小小你有冇卦住我呀.........?

自從睇唔過梓祐個乞E同老豆, 係FB到講左D說話明示暗示話佢地之後, 我都冇上過佢屋企睇梓祐喇, 而且見梓祐嘅次數, 10隻手指都數得出, 因為嗰兩條仆街講到明唔再歡迎我上去, 咁雖然嫲嫲叫我唔使理佢地, 但係我塊面皮唔係好似個乞衣咁九仗厚, 一D都唔知醜囉!


不過就算我唔想去, 之前間中我都有打比梓祐, 但係呢個友仔, 真係唔知仲咩咁驚個乞E, 連同我講個電話都好驚, 所以而家都已經好少喇!


講真, 真係都幾心酸, 因為自從梓祐個亞媽(即係我表妹)係佢兩歲幾走左之後, 我一直都好出力、好用心咁去睇住梓祐, 我簡直當左佢係仔一樣, 嗰陣時, 連我老公都唔鐘意, 但係而家, 梓祐好似已經唔係好記得我, 一個電話都冇打過比我!


其實梓祐個性格, 我好清楚, 就算好似之前我同佢老豆個關係好好嗰時, 佢都唔會主動去搵我, 甚至乎我同梓祐去JUSCO, 明明前面就係佢老豆做嘢嘅地方, 佢個衰仔, 都可以唔想搵佢老豆, 莫不關心咁, 因為呢D就係佢本身嘅性格! 有次聽收音機講, 一個小朋友係一至三歲呢段時間係好重要, 因為如果個小朋友缺乏父/母愛, 咁呢個小朋友第日大個, 對人就會好冷莫, 有心事都唔會同人分享, 只會收埋自己, 一聲吞左佢! 而梓祐, 就係咁, 所以由佢睇住佢亞媽走出門口嗰一刻, 呢個小朋友就變成咁樣.........


好可憐! 真係好可憐! 雖然我唔可以比一樣嘅母愛佢, 但係我好錫佢, 教佢讀書 、寫字、做人道理, 所以我比左好多好多我自己嘅愛比佢, 不過, 可惜佢唔係我親生仔!


好多人之前都已經同我講過, 佢唔係我親生仔, 所以就算付出左咁多, 第日佢唔會有回報!............回報? 我從來都冇諗過會有回報, 我只係想佢第日大個, 記得我, 得閑搵下我, 見下我, ........不過可惜, 我而家都未老, 佢都已經冇搵我!


所以我而家有時諗起呢樣嘢, 我就會喊左出嚟, 因為對我真係好 hurt..........


沒有留言:

張貼留言