2010年1月13日 星期三

全香港九龍新界, 只係得番呢一件!

之前係老尖 H & M見到件皮褸仔, 真係好想買比滕滕, 不過又想同埋老公、滕滕一斉去睇, 因為件褸仔真係好型! 同埋, 型就型在, 可以同佢老豆襯埋一斉, 都係扮揸電單車呀!


因為唔係成日出開九龍, 所以係上個星期五, 係老尖覆診嗰時, 又再去睇多次, 因為我真係好想好想買! 可惜,今次出到去, 居然買晒, 一件都冇!!!


唔係嘛, 留番一件嚟都好吖, 話晒我好少咁豪, 成三舊水件BB褸都肯埋架, 嚟啦, 比件嚟啦!  Oh, no, 真係冇晒!


今日, 終於比我搵到喇, 打晒咁多間branch, 得番又一城嗰間有, 仲要係last one, 仲要係12-18 months! Oh, very good! 我就係要呢個size!!!



最可惜, 只得朱古力呢個色, 如果有黑色, 就更加 perfect! 不過, 都唔緊要, 買得到, 我就已經好開心! 同埋, 我要買番條爛d嘅牛仔褲比滕滕, 襯埋一set 先型上加型架嘛!!!


4 則留言:

  1. 三嚿水我唔捨得呀!
    [版主回覆01/14/2010 09:11:00]我都唔係成日架, 見第一年過新年, 咪比佢型下囉! 個人醒d, 靚仔d, 逗利是都逗得多d嘛!

    回覆刪除
  2. 好型呢
    [版主回覆01/14/2010 14:07:00]就係覺得型先買嘛! 嘩! 著左佢, 幻想下滕滕係到揸電單車........

    回覆刪除
  3. 咁你要買埋電單車比佢囉?
    [版主回覆01/15/2010 11:25:00]等佢大d先啦, 而家已經擒上架玩具車玩喇, 再比埋架電單車佢, 我就真係頭都暈埋!!!

    回覆刪除
  4. 好型呀~~ 襯埋條爛d 嘅牛仔褲真係型爆~
    [版主回覆01/15/2010 11:26:00]女係就話可以扮到好靚, 男仔就只有型下咋!!!

    回覆刪除