2010年1月21日 星期四

滕滕, 真係好驚!

尋日滕滕都係冇改善, 一見到老公, 就周身唔安落, 我叫老公揸住支奶, 等佢餵, 諗住都冇得走雞, 但係滕滕就寧願唔食, 都唔要支奶, 咁你話幾大獲呢!


到左凌晨三點幾, 滕滕無啦啦叫左幾聲, 跟住就唔瞓, 爬過嚟我床邊, 叫我! 我見佢醒左, 咁我就抱佢, 拍佢幾下, 諗住抱番佢瞓啦, 點不知放左佢落床之後, 佢合埋眼幾秘, 跟住就即刻睇下我係唔係到, 跟住又再同埋, 跟住又睇下我又係唔係到, 如事者幾次都係咁, 所以我即刻抱番佢, 等佢再瞓冧D, 再放番佢落床, 不過, 要幾次, 佢先至可以冇再醒!


不過, 四點幾佢又係咁, 我覺得佢好似好驚咁, 因為唔會半夜三更咁醒瞓, 硬係好似覺得佢好似好驚咁,難以入睡, 所以最終我放左係我隔離, 同我一斉瞓, 跟住, 就瞓到今朝!


尋晚因為老公要去上堂, 所以九點幾先番, 咁八點幾我就開隻碟比滕滕睇, 想分散佢注意咁就去沖涼, 不過, 係我沖涼其間, 沖幾耐, 佢就喊幾耐!


唉! 睇嚟今日真係要去燒下衣紙喇!


1 則留言: