2010年1月23日 星期六

唔係呀化! 唔好喇卦!

尋日我居然..........見到自己有條白頭髮呀~


唔係呀化! 白頭髮! 唔好咁早啦! 我唔想要住呀! 我而家都唔係好老啫! 一日最衰都係我老公, 樣樣嘢都要我諗, 樣樣嘢都要我嚟! 攪到我而家連白頭髮都出埋!!!


2 則留言:

  1. 一條白頭髮就呱呱叫,我呀,有幾廿條呀
    不過我唔鍾意染髮,以前染得多傷晒啲頭髮
    [版主回覆01/26/2010 12:48:00]咁就更係一條都唔好有住啦!
    我好耐之前都有染髮, 不過一生番出嚟又要再去染, 就覺得好鬼煩, 所以我呢兩三年都冇染過喇!

    回覆刪除
  2. 染髮好傷架,無咩必要唔好染
    [版主回覆01/26/2010 14:25:00]如果好似以前咁勁興 high light 我都會去, 因為長左都唔覺, 但係而家都唔興囉, 所以就冇喇!

    回覆刪除