2010年1月12日 星期二

真係不得不讚自己呀, wahahahahahaaaaaaa.........

滕滕夜晚踢被真係攪到我頭都暈埋, 睡袋就已經用左, 被都包埋, 但係都係成條蟲咁退左出嚟, 一晚幾次, 有時就扒左係到瞓, 瞓到半夜, 又要張佢反番轉.....唉!


有件褸一直都冇幾會著, 因為件褸唔係穿腳, 要放係車仔到先啱用, 但係天氣咁凍, 出街就好少用車仔, 寧願重d都揹住佢, 等佢暖d, 所以呢件唔穿腳又有帽嘅褸, 今日比我攪掂左佢, 就係張佢改頭換面喇!



本身呢件褸係有帽同埋衫腳係縫死左架, 我就張腳位嗰樹拆晒d線, 跟住就張頂帽剪左出嚟!



剪左頂帽出嚟之後, 我就縫埋條領, 縫完之後, 居然好似一條小企領喎 !!!



仲要好似原裝咁呀, 整完之後, 自己再睇下, 都頂自己唔順, 笑左出嚟, 點解自己好似咁勁咁嘅


今晚滕滕飲完奶, 瞓覺嗰時, 就同佢著左呢件愛的睡衣喇, 跟住佢半夜又冇醒, 我又冇醒, 大家都舒服晒!


不過, 滕滕就好似慘左小小, 因為佢連瞓覺都係一隻肥糭呀, 真係動彈不得!!!


3 則留言:

  1. 我都覺得你好勁呀!haha....
    我見到隻雞雞呀, 而家係邊個玩呀?
    [版主回覆01/14/2010 09:18:00]睇見件衫, 我自己都好有滿足感呀, wahahahahaaaaaa!
    同埋, 我就會諗到: "慈母手中線, 遊子身上衣!" 呢句典故! 因為又覺得亞媽好偉大呀 ~
    隻雞雞滕滕耐唔耐就會攞出嚟咬下, 唔知佢遲d會唔會以為真係可以食得嘅呢, 因為我成日同佢唱: 打開雪柜, 打開雪柜, 有隻雞, 有隻雞, 快d攞把刀嚟.............

    回覆刪除
  2. wakaka...你仲係度自我陶醉緊...
    個個細佬都鐘意咬, 熙熙鐘意咬雞翼!你連歌都改埋呀!掂呀!
    [版主回覆01/14/2010 23:03:00]成日都醉醉地先好架嘛, 做人咁清醒, 邊樹得嚟開心架!

    回覆刪除
  3. 你好叻架啫
    [版主回覆01/15/2010 11:27:00]我係.......一個萬能俠! 未生, 我老公都已經當左我係!

    回覆刪除