2010年1月18日 星期一

朋友, 好耐冇見喇!

朋友, 好耐冇見喇! 講真, 真係唔係好想見番嚟, 因為你又嚟左之後, 我就好唔舒服, 唔舒服到真係想一下一下咁打落嚟, 因為我真係唔係好鐘意你, 而且仲有小小憎.......唔係, 係好憎你!


因為你嘅出現, 另到我好煩惱, 我又唔知你想點, 你話嚟就嚟, 話走就走, 你都好冇禮貌下!


你可唔可以離我而去呀...........風癱, 因為你真係好很痕呀 ~


2 則留言:

  1. 唔關海鮮事吖嘛?食海鮮嗰啲敏感啫
    不過我飲咗忌簾汽水就無事喇

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2010年1月19日 上午9:12

    我14號生了呀,但因為情緒問題,成日都無覺好睡,又成日哭,不知為什麼會這樣,我個寶貝bb的體重跌得好嚴重呀,由出世2.955kg跌到得2.49kg,我是全人奶的,可能我每日都只睡得一個小時的關係,所以奶量不夠,現在改了半人奶呀!我見到寶貝bb的體重跌得利害,我就會好不開心,還會哭.
    [版主回覆01/20/2010 09:38:00]14号生左喇, 恭喜! 恭喜! 14号好吖, 滕滕又係14号, 我又係14号呀!
    你唔好太擔心, 因為越擔心, 就越影響出奶架, 同埋, 你要有充足睡眠, 先至多奶架! 而家呢, 唯一就係你要休息多d, 放鬆心情, 叫你老公做晒d嘢! 因為醫院都有分析過, 越係心急, 就越大壓力, 越大壓力, 就越難出奶!
    而家半人奶, 半奶粉都幾好吖, 因為奶粉可以飽肚d, 咁你就可以多d時間休息, 咁你咪可以比自己慢慢嚟囉! 唔好擔心, 因為你越擔心, 就越難carry個bb架喇! 

    回覆刪除