2010年1月14日 星期四

好喇, 有覺好瞓喇!

自從滕滕著左我件改裝溫暖睡袋之後, 我同佢都有覺好瞓喇, 因為佢著左之後, 就好似個機械人咁, 唔可以好似之前咁轉身, 打側身瞓都好似好困難, 所以成晚就冇乜點郁過, 只係對腳灘大嚟, 又或者Q埋瞓!


睇到佢好似動彈不得, 就覺得佢好似好慘咁, 連轉身都轉唔到! 不過, 如果唔係咁, 佢又點可以一覺瞓到天光呢, 因為好似平時咁, 我一晚就要同佢張D被由頭整過幾次, 又要張佢反番轉, 咁每次整, 佢都會醒一醒啦!


其實諗深一層, 佢可以一覺瞓到天光, 我又可以, 都係一件好事, 因為起碼瞓得好d, 滕滕就快d 好番!


我今晚又再同佢去睇多次dr呀, 因為佢d咳都係咁, 雖然唔係成日咳, 但係d痰都仲有, 重係好濃呀~


3 則留言:

  1. 咁....佢起身之後,有無腰酸骨痛架?
    [版主回覆01/16/2010 11:03:00]佢起身只有兩個動作, 一係就喊, 一係就企左起身係到跳! 佢喊,係因為佢餓, 同埋起身見到冇人係佢附近, 如果佢唔係餓, 又或者起身見到我地, 就會係到叫同跳!
    所以應該冇腰酸骨痛!

    回覆刪除
  2. 咁夏天的話,你有咩對策呀?
    [版主回覆01/16/2010 22:06:00]夏天唔使咁愁! 因為唔使太厚嘅睡袋就已經得喇!

    回覆刪除
  3. 一係喊, 一係企起身跳, 我諗到個畫面呀, 冇耐先之後熙熙都會係咁!
    [版主回覆01/18/2010 00:00:00]好快架喇! 你等多陣啦!

    回覆刪除