自從滕滕著左我件改裝溫暖睡袋之後, 我同佢都有覺好瞓喇, 因為佢著左之後, 就好似個機械人咁, 唔可以好似之前咁轉身, 打側身瞓都好似好困難, 所以成晚就冇乜點郁過, 只係對腳灘大嚟, 又或者Q埋瞓!
睇到佢好似動彈不得, 就覺得佢好似好慘咁, 連轉身都轉唔到! 不過, 如果唔係咁, 佢又點可以一覺瞓到天光呢, 因為好似平時咁, 我一晚就要同佢張D被由頭整過幾次, 又要張佢反番轉, 咁每次整, 佢都會醒一醒啦!
其實諗深一層, 佢可以一覺瞓到天光, 我又可以, 都係一件好事, 因為起碼瞓得好d, 滕滕就快d 好番!
我今晚又再同佢去睇多次dr呀, 因為佢d咳都係咁, 雖然唔係成日咳, 但係d痰都仲有, 重係好濃呀~
咁....佢起身之後,有無腰酸骨痛架?
回覆刪除[版主回覆01/16/2010 11:03:00]佢起身只有兩個動作, 一係就喊, 一係就企左起身係到跳! 佢喊,係因為佢餓, 同埋起身見到冇人係佢附近, 如果佢唔係餓, 又或者起身見到我地, 就會係到叫同跳!
所以應該冇腰酸骨痛!
咁夏天的話,你有咩對策呀?
回覆刪除[版主回覆01/16/2010 22:06:00]夏天唔使咁愁! 因為唔使太厚嘅睡袋就已經得喇!
一係喊, 一係企起身跳, 我諗到個畫面呀, 冇耐先之後熙熙都會係咁!
回覆刪除[版主回覆01/18/2010 00:00:00]好快架喇! 你等多陣啦!