http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
頭先我終於忍唔住喇! 搵左個電摌出嚟, 預備第二次同滕滕剪髮!
今次兩邊好過上次, 因為佢冇咁郁, 不過後面就差過上次喇, 因為佢唔肯doub底頭!
睇下剪完係唔係好靚仔呢, 頭頂冇乜點剪, 只係修修, 係因為唔想咁薯! 好囉, 可以靚靚仔仔咁過新年喇!
沒有留言:
張貼留言