2010年1月29日 星期五

滕滕給我的第二次!

頭先我終於忍唔住喇! 搵左個電摌出嚟, 預備第二次同滕滕剪髮!


今次兩邊好過上次, 因為佢冇咁郁, 不過後面就差過上次喇, 因為佢唔肯doub底頭!


睇下剪完係唔係好靚仔呢, 頭頂冇乜點剪, 只係修修, 係因為唔想咁薯! 好囉, 可以靚靚仔仔咁過新年喇!



沒有留言:

張貼留言