2010年1月20日 星期三

你好驚咩?!

今日係公司個 IP CAM到, 成日聽到滕滕喊, 原因係老公一抱佢, 佢就係到豪哭!


真係唔知點解, 滕滕呢幾日連比老公掂下都唔鐘意, 更何況抱!


我番到屋企, 食完飯沖涼, 已經知道滕滕會喊, 所以開定隻 yr baby can read比佢睇, 原本都笑緊, 但係一行開一步佢就即刻望實我, 係望實, 真係望實, 佢好似知我想走開咁。咁好啦,咪倍佢睇一陣,分散佢注意力就再行開過啦,吖,呢條友仔,一見我唔出聲一陣,佢又即刻望實我,仲要hold住左一兩秒喎!


我今晚再問多老公一次,究竟佢去宵夜嗰晚,去左邊樹,有冇去d陰暗地方,如果唔係,滕滕點會見到佢就走,仲要驚得咁緊要呀!過左一陣,老公問我:"咁使唔使去搵個亞姑睇睇呀?!"


唉!我都唔知,因為今晚滕滕飲完夜奶,一放佢落床,佢就即喊,好似真係好驚咁!


我都唔知點算,滕滕,你咩事咁痴身,係唔係有d嘢另到你好驚呀?!


1 則留言:

  1. 入廟拜神掃白解先啦
    [版主回覆01/21/2010 14:11:00]可能真係要呀!

    回覆刪除