2010年1月30日 星期六

等左咁耐, 終於都等到喇!

星期四朝早見到我細佬, 我問佢, 佢老婆之前嗰日搵我仲乜,因為我唔得閑聽電話! OH, 原來佢地想搵我地星期六食飯!


食飯?! 係真唔係真呀?! 因為佢兩個好忙, 所以一聽到佢地話星期六食飯, 咁我一番到公司, 就第一時間打比契妹, 問佢想唔想一斉食, 因為我真係有成好多個月冇見過廷懿(我細佬個囡), 真係好想好想見佢! 好彩契妹可以就到, 所以下午就變左同契妹食, 夜晚就同細佬食!


今晚一見到廷懿, 佢大個囡左好多呀, 仲好可愛潻! 我話抱佢, 佢話好, 我同佢講嘢, 佢又對住我笑, 嗱, 呢D有反應, 先好玩架嘛, 邊好似滕滕同佢老豆一樣, 要warm up 咁煩架!






2 則留言:

  1. 佢地兩仔爺好返未呀?
    [版主回覆02/01/2010 10:10:00]好似好番, 但係尋日又嚟, 跟住夜晚又冇事........我都唔知佢想點?!

    回覆刪除