http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
個死人 IP CAM, 一時得, 就一時唔得! 想從新set-up過佢, 佢就冇事, 跟住過一陣, 佢又唔著!
喂!!! 你想點呀, 想睇嗰時, 你又唔work, 唔使睇嗰時, 你又冇事, 你係唔係想死呀~信唔信我拆左你吖嗱!!!
快啲換個部啦[版主回覆01/12/2010 11:32:00]成千八蚊, 用唔夠一年呀! 我想襯住仲有保養, 攞去整整佢呀!
整要幾耐先? 會掛死你架喎 [版主回覆01/12/2010 12:13:00]佢話一個星期到喎, 都冇計啦, 唔通買過一個咩! 同埋用左一年都冇呀~
咁一個星期又唔係好耐,係你個位貼滿bb啲相啦[版主回覆01/12/2010 12:48:00]但係當你想見但又見唔到嗰時, 一日就=三秋喇!
我明,我好明白想見一個人但見唔到個感覺,你有無3G電話呀?[版主回覆01/12/2010 12:56:00]我有! 不過, 就算有, 都冇奶油成日打番去架嘛! 因為有時想睇就可以即刻睇囉! 同埋, 個cam可以開左聲, 成day 著住, 如果滕滕一喊, 我就可以即刻聽到喇!
一個星期,忍一個星期啦[版主回覆01/12/2010 14:53:00]唉....! 都冇辦法啦! 都睇唔到!
快啲換個部啦
回覆刪除[版主回覆01/12/2010 11:32:00]成千八蚊, 用唔夠一年呀! 我想襯住仲有保養, 攞去整整佢呀!
整要幾耐先?
回覆刪除會掛死你架喎
[版主回覆01/12/2010 12:13:00]佢話一個星期到喎, 都冇計啦, 唔通買過一個咩! 同埋用左一年都冇呀~
咁一個星期又唔係好耐,係你個位貼滿bb啲相啦
回覆刪除[版主回覆01/12/2010 12:48:00]但係當你想見但又見唔到嗰時, 一日就=三秋喇!
我明,我好明白想見一個人但見唔到個感覺,你有無3G電話呀?
回覆刪除[版主回覆01/12/2010 12:56:00]我有! 不過, 就算有, 都冇奶油成日打番去架嘛! 因為有時想睇就可以即刻睇囉! 同埋, 個cam可以開左聲, 成day 著住, 如果滕滕一喊, 我就可以即刻聽到喇!
一個星期,忍一個星期啦
回覆刪除[版主回覆01/12/2010 14:53:00]唉....! 都冇辦法啦! 都睇唔到!