2010年1月26日 星期二

好囉, 希望今次真係唔使再燒喇!

尋晚老公番嚟, 走去睇下滕滕, 又摸下滕滕, 攪到個囝醒左又係到嘈, 不過我真係攰到嘔茄, 所以見滕滕只係牙牙牙, 唔係豪哭, 所以就攰到冇理佢, 跟住就瞓著左喇!


直至到今朝, 個鬧鐘嚮, 滕滕先起身! 好囉, 半夜冇醒喇! 尋晚老公抱佢瞓, 佢又冇好爭扎咁, 所以可能真係今次ok喇!


希望今次真係瞓得落覺喇!


 


沒有留言:

張貼留言