http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日節目就真係好豐富, 因為老公要番工, 成三點幾先放工,所以 lunch 就約左d小學同學食 lunch! 食到四點幾, 老公就過嚟青衣成搵我地, 我地行左一陣就去左九龍塘! 因為我最好嘅中學同學係今年7月結婚, 所以佢約左我地去倍佢睇婚莎!
今日滕滕都係唔係好肯跟人, 所以今日全程就由12點幾揹到今晚番到嚟九點半!
條腰骨就已經唔似係自己, 因為已經比左滕滕!
好開心, 今日做左一連串嘅嘢, 仲要見到我自己d朋友, 尤其係可以倍到個同學去試婚莎!
bb點呀?仲係好驚呀?[版主回覆01/26/2010 12:52:00]好左小小, 尋日再燒多次衣紙, 希望有進步!
你係邊到燒衣紙呀?[版主回覆01/26/2010 14:23:00]馬路邊囉! 我老公問過使唔使係十字路口, 紙札鋪嗰個亞姐話唔使喎!
咁有無準備芽菜,豆腐,糖果,燒鵝,花生同生果呀呀?[版主回覆01/26/2010 14:39:00]紙札鋪亞姐叫左我地買: 梨、豆腐、芽菜、白飯、欖! 而你另外嗰D, 嗰個亞姐冇叫, 因為佢話呢D就夠喎!
都係比嗰啲嘢食啦,都得啦[版主回覆01/26/2010 15:11:00]希望今次真係 work 啦!
一定得呀,你要有信心嘛[版主回覆01/26/2010 15:48:00]係! 係! 係!
bb點呀?仲係好驚呀?
回覆刪除[版主回覆01/26/2010 12:52:00]好左小小, 尋日再燒多次衣紙, 希望有進步!
你係邊到燒衣紙呀?
回覆刪除[版主回覆01/26/2010 14:23:00]馬路邊囉! 我老公問過使唔使係十字路口, 紙札鋪嗰個亞姐話唔使喎!
咁有無準備芽菜,豆腐,糖果,燒鵝,花生同生果呀呀?
回覆刪除[版主回覆01/26/2010 14:39:00]紙札鋪亞姐叫左我地買: 梨、豆腐、芽菜、白飯、欖! 而你另外嗰D, 嗰個亞姐冇叫, 因為佢話呢D就夠喎!
都係比嗰啲嘢食啦,都得啦
回覆刪除[版主回覆01/26/2010 15:11:00]希望今次真係 work 啦!
一定得呀,你要有信心嘛
回覆刪除[版主回覆01/26/2010 15:48:00]係! 係! 係!