2010年1月21日 星期四

真係無乜聊!!!

今朝番工, 真係遇到一件奇事, 而呢件奇事發生左之後, 我真係覺得d香港人係唔係真係好悶, 因為真係好無實聊!


事原係我落左巴士之後, 就一直行落條斜路到, 通常我行到一半路程, 我就會行出路邊, 過對面, 今日亦唔例外! 因為係馬路邊預備過馬路嗰時, 有架貨車駛緊過嚟, 咁當然就更係比佢過左先啦, 話晒嗰到唔係燈位, 又唔係斑馬線, 不過, 當佢駛過嚟嗰時, 突係間係我前面踏break, eeeeee......一聲, 就係我前面停左! 如果呢d情況, 通常都係d死人麻甩佬係到鬧小心睇車吖, 係唔係想死呀, 之餘此類啦, 不過呢個四十幾五十歲, 半白髮嘅司機就居然講左一句, 就係: "你好靚呀!"


當其時嗰個moment, 我都回應番佢一句, 就係: "痴撚線!" 跟住我就走左去, 佢就開車走喇!


有冇咁無聊呀!!!  亞叔, 乜你好悶咩???!!!  一路行, 我就一路係到諗, 點解d人無實聊得咁緊要, 無啦啦駛停架貨柜車係我前面講埋d咁Q無聊嘅嘢!!!  真係痴乜線!!!


3 則留言:

  1. 或者係佢眼中,你真係仙女下凡呢
    你又唔啱啦,多謝都無句,仲要鬧人
    [版主回覆01/22/2010 14:37:00]玩嘢咩, 有冇無聊成咁呀, 番屋企同佢老婆講啦!

    回覆刪除
  2. 可能佢老婆唔靚呢
    [版主回覆01/24/2010 23:38:00]佢老婆靚與唔靚, 都唔使講廢話囉!

    回覆刪除
  3. 你靚人哋先讚你姐, 唔好勞氣喇!
    [版主回覆01/24/2010 23:38:00]佢跟本就係得閑冇嘢做, 嘥晒我D 時間!

    回覆刪除