今朝番工, 真係遇到一件奇事, 而呢件奇事發生左之後, 我真係覺得d香港人係唔係真係好悶, 因為真係好無實聊!
事原係我落左巴士之後, 就一直行落條斜路到, 通常我行到一半路程, 我就會行出路邊, 過對面, 今日亦唔例外! 因為係馬路邊預備過馬路嗰時, 有架貨車駛緊過嚟, 咁當然就更係比佢過左先啦, 話晒嗰到唔係燈位, 又唔係斑馬線, 不過, 當佢駛過嚟嗰時, 突係間係我前面踏break, eeeeee......一聲, 就係我前面停左! 如果呢d情況, 通常都係d死人麻甩佬係到鬧小心睇車吖, 係唔係想死呀, 之餘此類啦, 不過呢個四十幾五十歲, 半白髮嘅司機就居然講左一句, 就係: "你好靚呀!"
當其時嗰個moment, 我都回應番佢一句, 就係: "痴撚線!" 跟住我就走左去, 佢就開車走喇!
有冇咁無聊呀!!! 亞叔, 乜你好悶咩???!!! 一路行, 我就一路係到諗, 點解d人無實聊得咁緊要, 無啦啦駛停架貨柜車係我前面講埋d咁Q無聊嘅嘢!!! 真係痴乜線!!!
或者係佢眼中,你真係仙女下凡呢
回覆刪除你又唔啱啦,多謝都無句,仲要鬧人
[版主回覆01/22/2010 14:37:00]玩嘢咩, 有冇無聊成咁呀, 番屋企同佢老婆講啦!
可能佢老婆唔靚呢
回覆刪除[版主回覆01/24/2010 23:38:00]佢老婆靚與唔靚, 都唔使講廢話囉!
你靚人哋先讚你姐, 唔好勞氣喇!
回覆刪除[版主回覆01/24/2010 23:38:00]佢跟本就係得閑冇嘢做, 嘥晒我D 時間!