2010年1月27日 星期三

呢個世界真係細!

原本呢樣嘢唔係我做, 因為我唔係 OA, 不過, 個會計因為今日要去太多地方, 而且老闆見係係青衣, 近我, 可以比我晏D番, 所以就叫左我去!


已經print左個地圖出嚟, 落左巴士過左對面, 就係個手袋到攞出嚟打開佢, 預備搵我要搵嘅地方, 睇左唔夠十秒, 有個人走過嚟我到, 問我:"你去邊呀?" 原來係我細佬!!!


細佬! 細佬! 已經好幾個月冇見過你喇! 因為佢呢排好忙, 所以連聽佢把聲都好難, 但係又無啦啦係呢到見到佢, 個心情開心都嚟唔切! 因為好耐冇見細佬, 咁我就定定望佢, 因為 miss左太耐喇, 發現點解細佬個樣咁殘嘅!


佢係做燈光舞台, 所以唔係成日番工, 但係一有工番, 就可能連續好多日, 冇休息, 因為有時 d 紅人開演唱會, 唔止一兩日架嘛, 再者有d咩 show, 佢地都可能有份, 所以分分鐘一日十二個鐘都唔止, 仲有再加上番屋企仲要湊女, 咁唔殘就有鬼啦! 以前就夜鬼, 而家日鬼都要做埋, 因為唔番工, 就要湊女嘛!


細佬, 你而家先得嗰三十頭, 嗰雙眼袋, 再加埋你個殘樣, 四十嗰時都唔知變左點喇, 所以如果有休息時間, 就好去瞓下啦, 個女瞓, 你又瞓, 一斉瞓喇!


從來都冇諗過咁樣過一過青衣就撞到細佬, 所以你話我地幾有緣呢!


3 則留言:

  1. 咁細佬唔叫你,你咪唔認得佢?
    [版主回覆01/29/2010 11:12:00]我當時因為好集中望緊個地圖, 所以旁邊有咩人, 我都已經睇唔到!
    我就更係一定唔會唔認得佢啦! 佢咁靚仔!
     

    回覆刪除
  2. 係?靚仔?正喎~~~
    [版主回覆01/29/2010 11:18:00]如果佢唔係有一雙黑眼圈...........如果佢個樣唔係咁殘..........

    回覆刪除
  3. 唓~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    [版主回覆01/29/2010 12:16:00] , 係真架喎, 冇厄你架!!!

    回覆刪除