2010年1月25日 星期一

我家的一雙小肥手!


今晚餵完奶嗰時, 突然之間, 覺得滕滕隻手仔點解好似大左咁多嘅?!


肥嘟嘟, 脹卜卜, 好得意, 所以就叫左老公入嚟影低佢!


滕滕豬, 你睇下你隻小肥手, 點解咁肥, 又點解咁嗅嘅? 雖然好嗅, 但係我又好鐘意聞喎!


3 則留言:

  1. 隻手仔好得意呀
    成日咬自己隻手,梗你臭啦
    [版主回覆01/26/2010 13:05:00]有洗手架, 耐唔耐都有洗下架, 不過都好嗅  !

    回覆刪除
  2. 滕滕隻手仔好肉冧冧吖
    [版主回覆01/26/2010 22:50:00]佢都食多好嘢, 好似我陀住佢嗰時咁, 都不停食嘢, 所以佢都肥肥地架  !

    回覆刪除
  3. 熙熙D手指都係咁架!  熙熙而家咬少咗手指喇, 唔知係咪已經大個仔呢?
    [版主回覆01/28/2010 00:09:00]可能熙熙都聞到隻手嗅, 所以咬少左呀  !!!

    回覆刪除