http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今晚餵完奶嗰時, 突然之間, 覺得滕滕隻手仔點解好似大左咁多嘅?!
肥嘟嘟, 脹卜卜, 好得意, 所以就叫左老公入嚟影低佢!
滕滕豬, 你睇下你隻小肥手, 點解咁肥, 又點解咁嗅嘅? 雖然好嗅, 但係我又好鐘意聞喎!
隻手仔好得意呀 成日咬自己隻手,梗你臭啦[版主回覆01/26/2010 13:05:00]有洗手架, 耐唔耐都有洗下架, 不過都好嗅 !
滕滕隻手仔好肉冧冧吖[版主回覆01/26/2010 22:50:00]佢都食多好嘢, 好似我陀住佢嗰時咁, 都不停食嘢, 所以佢都肥肥地架 !
熙熙D手指都係咁架! 熙熙而家咬少咗手指喇, 唔知係咪已經大個仔呢?[版主回覆01/28/2010 00:09:00]可能熙熙都聞到隻手嗅, 所以咬少左呀 !!!
隻手仔好得意呀
回覆刪除成日咬自己隻手,梗你臭啦
[版主回覆01/26/2010 13:05:00]有洗手架, 耐唔耐都有洗下架, 不過都好嗅 !
滕滕隻手仔好肉冧冧吖
回覆刪除[版主回覆01/26/2010 22:50:00]佢都食多好嘢, 好似我陀住佢嗰時咁, 都不停食嘢, 所以佢都肥肥地架 !
熙熙D手指都係咁架! 熙熙而家咬少咗手指喇, 唔知係咪已經大個仔呢?
回覆刪除[版主回覆01/28/2010 00:09:00]可能熙熙都聞到隻手嗅, 所以咬少左呀 !!!