2010年1月28日 星期四

我家的一雙豬腳!

上次因為影左滕滕雙手, 所以今日興起影埋滕滕雙腳! 因為佢雙豬腳, 實在好肥, 肥都好似我地整親隻腳腫左咁嘅樣, 所以真係要影底佢, 第日比佢自己睇番!



呢雙腳,基本上係佢一兩個月嗰時已經好嗅,因為滕滕好大汗。就係因為好嗅,所以我同老公都好鐘意聞,越嗅就越好聞,尤其係d腳趾隙!無論我同老公咩時候,都係第一時間就攞起佢隻腳,下下都大力索............索完,精神晒!


3 則留言:

  1. 臭都索?不過我未聞過BB係臭架~~~
    其實,係咪香呀?
    [版主回覆01/29/2010 11:13:00]真係嗅架! 出左汗, 有d酸叔味架!

    回覆刪除
  2. 你地好變態呀
    [版主回覆01/29/2010 12:19:00]咁先顯得我地包容呀嘛

    回覆刪除
  3. 我第三次上嚟打呢篇野喇, 借D位俾我數臭yahoo 先, 第一次話我驗證碼唔啱, 成篇野冇晒, 第二次就仲離譜, 刪埋個視窗添, 我都係打咗句扑街姐!
    講返正經先, 滕滕對豬腳真係好豬吓, 熙熙真係比唔上!
    我幫熙熙換片時, 次次都索, 索完仲遞俾熙熙索, 佢自己都索得好開心架!
    [版主回覆01/29/2010 22:26:00]好! 順便我又發洩下先! 我都覺得嗰D乜7驗證碼麻D煩, 成日都話打錯, 一係就冇晒, 邊個仆街發明D咁仆街嘅嘢架!!!
    由我陀住滕滕開始, 已經食好多嘢, 出左世之後, 又比我迫飲奶 , 到左而家, 見到我地食飯, 佢又要食埋一份(都係食飽啫),而且奶又飲得多, 粥又食一大碗, 所以有乜理由唔豬先得架!

    回覆刪除