http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
究竟係唔係因為包牙菜呢...............? 今日番左廠, 好夜先番, 諗住尋晚燒左嘢, 今晚老公可以攪掂, 不過一番嚟, 老公就即刻同我講, 好似唔係好得, 因為佢今日抱滕滕, 佢都係喊!
唔係呀嘛, 都仲係喊, 究竟咩事呀, 可能要去多次紙札鋪都唔定呀..........!
其實真係未必係污糟架 … 可能只係滕滕呢排唔黐 PAPA[版主回覆01/25/2010 00:00:00]滕滕唔係唔黐佢老豆咁簡單架, 因為有時老公都未番嚟, 我開隻碟比佢睇, 諗住去沖涼, 佢都唔可以我行開! 同埋滕滕而家半夜三更會無啦啦起身叫我, 佢好似好驚咁, 放番佢落床, 十幾秘佢就望一望我仲係唔係到, 十幾秘又再望一望, 佢好似驚我行開咁.......... 總之佢而家好似好冇安全感咁啦!
試下幫佢帶頂帽[版主回覆01/25/2010 11:05:00]帶帽?請問有咩玄機呀?
比佢個人安全感大啲[版主回覆01/25/2010 11:20:00]哦!
不如比啲珍珍末佢食吖 (不過記住要買余仁生, 有保證啲),有安神作用架…[版主回覆01/25/2010 17:55:00]都好, 等我試下先! thx!
其實真係未必係污糟架 … 可能只係滕滕呢排唔黐 PAPA
回覆刪除[版主回覆01/25/2010 00:00:00]滕滕唔係唔黐佢老豆咁簡單架, 因為有時老公都未番嚟, 我開隻碟比佢睇, 諗住去沖涼, 佢都唔可以我行開!
同埋滕滕而家半夜三更會無啦啦起身叫我, 佢好似好驚咁, 放番佢落床, 十幾秘佢就望一望我仲係唔係到, 十幾秘又再望一望, 佢好似驚我行開咁..........
總之佢而家好似好冇安全感咁啦!
試下幫佢帶頂帽
回覆刪除[版主回覆01/25/2010 11:05:00]帶帽?請問有咩玄機呀?
比佢個人安全感大啲
回覆刪除[版主回覆01/25/2010 11:20:00]哦!
不如比啲珍珍末佢食吖 (不過記住要買余仁生, 有保證啲),有安神作用架…
回覆刪除[版主回覆01/25/2010 17:55:00]都好, 等我試下先! thx!