1.表叔一家: 表叔+表嬸+舅婆(是係表叔個媽媽)
2.表姐一家: 表姐+表姐夫+兩個女
3.表妹半家: 表妹+個仔
PS.表叔係表姐表妹個老豆, 舅婆即係表姐表妹個亞嫲
Backgroup: 我地兩家人由細到大都成日見, 所以我地係好熟! 但係表妹失踪左成7/8年先出番嚟, 見面都係冇咩講, 而我只係知, 表妹一出現嗰時, 扮到自己好有錢, 佢老公搵好多錢, & 表妹成日戴A貨仲以為人地唔知!
原本今日心情都幾好, 仲同滕滕著左件波點恤衫出去食飯威!
點不知, 食完呢餐飯, 我真係興爆, 仲要係噴火!!!
星期五, 表姐whatsapp 我話星期日舅婆生日食飯, 問我去唔去, 叫我直接覆表叔! 星期六, 出奇地表妹又whatsapp我, 問我知唔知星期日食舅婆生日飯, 又係問我去唔去!
出奇, 係因為表妹好少問我去唔去! 因為就算而家見番面, 但係大家都冇咩講!
例牌埋單都會係我先簽卡, 跟住比番我, 但係今日埋左$12xx, 但係就只係收番$9xx!
老公同我收錢(係表妹搵個仔嚟比錢我), 發覺唔夠, 我就問點解只係九百幾, 表妹好fool hin咁答我: 除4吖嘛!
除4? 係唔係除埋我嗰份呀? 我當時冇問出口, 只係上左車先問表姐, 究竟係唔係我要夾埋一份!
表妹射波, 成日就話係佢老豆話除4, 唔關佢事, 咁我問佢, 都要有人問除幾多份! 做節兩家人食飯, 我地夾份好應該, 咁表叔見我之前有夾, 咁話夾埋我嗰份唔出奇, 因為老人家唔會去記住做節唔做節! 但係而家個問題, 就係舅婆做生日食飯, 都唔係今年嘅事嚟, 點解我表妹仲要問得出口, 係夾幾多個人!
我真係好R爆頭囉, 舅婆生日食飯, 我做左禮, 點解我要夾埋一份先!!! 夾埋一份唔係問題, 請個老人家食飯我覺得OK, 但係唔係咁樣去屈我囉! 我找左一千二百幾蚊數, 就比番九百幾我, 嗰時先同我講係夾4份, 都冇講話"計埋我一份", 咁樣仲唔係屈係咩呀!






老公同我收錢(係表妹搵個仔嚟比錢我), 發覺唔夠, 我就問點解只係九百幾, 表妹好fool hin咁答我: 除4吖嘛!
除4? 係唔係除埋我嗰份呀? 我當時冇問出口, 只係上左車先問表姐, 究竟係唔係我要夾埋一份!
表妹射波, 成日就話係佢老豆話除4, 唔關佢事, 咁我問佢, 都要有人問除幾多份! 做節兩家人食飯, 我地夾份好應該, 咁表叔見我之前有夾, 咁話夾埋我嗰份唔出奇, 因為老人家唔會去記住做節唔做節! 但係而家個問題, 就係舅婆做生日食飯, 都唔係今年嘅事嚟, 點解我表妹仲要問得出口, 係夾幾多個人!
我真係好R爆頭囉, 舅婆生日食飯, 我做左禮, 點解我要夾埋一份先!!! 夾埋一份唔係問題, 請個老人家食飯我覺得OK, 但係唔係咁樣去屈我囉! 我找左一千二百幾蚊數, 就比番九百幾我, 嗰時先同我講係夾4份, 都冇講話"計埋我一份", 咁樣仲唔係屈係咩呀!
又係 R 頭 d 既~ 做左禮 lu wor ~
回覆刪除咁點解成日要你先 look card 既?
[版主回覆10/11/2011 00:05:31]佢地見我有儲分, 所以會比我碌卡先, 跟住先比番我! 不過, 今次我覺得我表妹係全心想我夾一份囉! 因為之前佢地三姐弟夾份, 次次最細個細老都唔比番錢佢, 所以講足咁多年! 同埋, 佢搵人認頭講出嚟(即係佢老豆, 我表叔), 咁要死唔會死佢先, 可以有得懶唔係佢話夾, 咁佢咪可以搵人認左頭之餘, 就仲可以比少D! 佢D性格, 我好清楚, 佢咩人, 我唔會唔知!
我唔係好明,咁你地一家有份食飯,點解會唔洗夾呢?還是一直以黎你只係做禮,唔洗夾錢食飯呢?
回覆刪除[版主回覆10/11/2011 22:45:42]佢而家就係話以後食飯唔好預佢! 不過我估表叔唔會比佢咁做!
[林林回覆10/11/2011 15:16:41]明晒,你叫佢匿埋唔好再出黎啦
[版主回覆10/11/2011 14:05:18]而家係開個牌頭係話佢亞嫲生日, 叫我地去食飯, 唔係普遍食飯! 即係, 如果你daddy 生日, 你叫d表姐哥妹弟嚟, 一斉同你老豆慶祝生日, 咁你會唔會要佢地夾一埋一份先, 唔會吖嘛!
咁如果兩家人講明一斉做節, 咁冇人出聲, 我都會話大家夾份啦! 我地醒目架嘛!