http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
自從我病左之後, 就好少抱滕滕, 不過因為最尾嗰餐奶, 如果老公要番工, 呢個任務亦都係係我身上. 不過, 就係因為病左少抱左滕滕, 所以佢食左藥係到扭計時, 居然係望住個工人要抱, 並唔係我!
嘩! 係嗰一刻, 幾失望呀!!! 媽咪都唔要, 要個工人呀!!! 雖然我呢排病左, 少抱左啫, 都唔使咁嘛.........! 不過, 我都知, 因為滕滕每日都對住個工人起碼都10個鐘, 而我呢, 就只係嗰短短兩三個鐘!
.......唉.........但係, 真係好 hurt 呀......
唔好咁諗喇, 要搵食嗎, 有時間就多D陪佢囉!有時咁諗呀, 佢咁肯跟個工人都代表個工人錫佢!係咪?[版主回覆01/11/2010 09:40:00]有時間多d倍佢?! 我而家一放工, 除左真係有時唔可以番去食飯, 都第一時間番屋企見佢喇, 因為冇見一日, 就已經卦到心肝皮肺腎都甩埋啦! 不過, 就算係咁, 都係只係見嗰兩三個鐘.......都唔及個工人成日.........唉............都冇計喇!
在職媽媽個個都心掛掛自己個心肝定架喇,你可以係公司見到bb,已經好好架喇[版主回覆01/11/2010 12:05:00]我都知......不過, 呢排個cam 都唔知仲咩, 成日都睇唔到 !!!
仲未整好咩?你個CAM壞咗好耐喇喎[版主回覆01/11/2010 13:02:00]當我番到屋企, 想預備整嗰時, 佢又冇事, 但係轉頭望一望, 佢又唔得! 一時得, 就一時唔得, 我兩日係屋企, 佢又時得又時唔得, 唔知佢想點, 痴線架!!!
過咗保養期未呀?換個部啦[版主回覆01/11/2010 15:15:00]未過保養, 一係call 人嚟睇下先!
唔好咁諗喇, 要搵食嗎, 有時間就多D陪佢囉!有時咁諗呀, 佢咁肯跟個工人都代表個工人錫佢!係咪?
回覆刪除[版主回覆01/11/2010 09:40:00]有時間多d倍佢?! 我而家一放工, 除左真係有時唔可以番去食飯, 都第一時間番屋企見佢喇, 因為冇見一日, 就已經卦到心肝皮肺腎都甩埋啦!
不過, 就算係咁, 都係只係見嗰兩三個鐘.......都唔及個工人成日.........唉............都冇計喇!
在職媽媽個個都心掛掛自己個心肝定架喇,你可以係公司見到bb,已經好好架喇
回覆刪除[版主回覆01/11/2010 12:05:00]我都知......不過, 呢排個cam 都唔知仲咩, 成日都睇唔到 !!!
仲未整好咩?你個CAM壞咗好耐喇喎
回覆刪除[版主回覆01/11/2010 13:02:00]當我番到屋企, 想預備整嗰時, 佢又冇事, 但係轉頭望一望, 佢又唔得! 一時得, 就一時唔得, 我兩日係屋企, 佢又時得又時唔得, 唔知佢想點, 痴線架!!!
過咗保養期未呀?換個部啦
回覆刪除[版主回覆01/11/2010 15:15:00]未過保養, 一係call 人嚟睇下先!