2010年1月8日 星期五

你唔好唔要我啦!

自從我病左之後, 就好少抱滕滕, 不過因為最尾嗰餐奶, 如果老公要番工, 呢個任務亦都係係我身上.  不過, 就係因為病左少抱左滕滕, 所以佢食左藥係到扭計時, 居然係望住個工人要抱, 並唔係我! 


嘩! 係嗰一刻, 幾失望呀!!! 媽咪都唔要, 要個工人呀!!! 雖然我呢排病左, 少抱左啫, 都唔使咁嘛.........! 不過, 我都知, 因為滕滕每日都對住個工人起碼都10個鐘, 而我呢, 就只係嗰短短兩三個鐘!


.......唉.........但係, 真係好 hurt 呀......


4 則留言:

  1. 唔好咁諗喇, 要搵食嗎, 有時間就多D陪佢囉!有時咁諗呀, 佢咁肯跟個工人都代表個工人錫佢!係咪?
    [版主回覆01/11/2010 09:40:00]有時間多d倍佢?! 我而家一放工, 除左真係有時唔可以番去食飯, 都第一時間番屋企見佢喇, 因為冇見一日, 就已經卦到心肝皮肺腎都甩埋啦!
    不過, 就算係咁, 都係只係見嗰兩三個鐘.......都唔及個工人成日.........唉............都冇計喇!

    回覆刪除
  2. 在職媽媽個個都心掛掛自己個心肝定架喇,你可以係公司見到bb,已經好好架喇
    [版主回覆01/11/2010 12:05:00]我都知......不過, 呢排個cam 都唔知仲咩, 成日都睇唔到  !!!

    回覆刪除
  3. 仲未整好咩?你個CAM壞咗好耐喇喎
    [版主回覆01/11/2010 13:02:00]當我番到屋企, 想預備整嗰時, 佢又冇事, 但係轉頭望一望, 佢又唔得! 一時得, 就一時唔得, 我兩日係屋企, 佢又時得又時唔得, 唔知佢想點, 痴線架!!!

    回覆刪除
  4. 過咗保養期未呀?換個部啦
    [版主回覆01/11/2010 15:15:00]未過保養, 一係call 人嚟睇下先!

    回覆刪除