2011年5月12日 星期四

好撚興呀!!!

公司一收到柜紙, 馮小姐就要話比我知vessel d details, 同埋開倉攞柜前, 馮小姐要問一問我可唔可以比廠, 佢先可以e-mail比廠d同事, 不過有時將柜紙並唔係開倉前幾日有, 而係有時可能早成個幾兩個星期前已經有柜紙到手!

馮小姐知道亦都明白send 張柜紙比廠前要問一問我, 係因為怕個客裝貨前有嘢變更! 不過我都唔明, 點解馮小姐收到柜紙嗰一刻, 但係又有排先開倉, 佢就問定我張柜紙pass 唔pass比廠? 仲乜撚嘢要咁早問呀??? 係唔係比晒d料我, 已經問左我, 佢就可以當自己應該要做嘅嘢就已經finish左呀??? 係唔係即係話就話左比我知, 到時有咩事唔好懶佢冇比我呀???  又或者覺得, 自己分內事就做左喇, 一陣唔好話佢好撚懶呀???

馮小姐早咁多問我, 我已經唔係第一次唔答佢, 我唔答佢, 佢咪又係到時開倉前又要問, 我都唔明我唔知佢咁多次, 佢都仲要次次問?! 係唔係唔7問會死架!!!

終於, 我尋日忍唔住同佢講, 叫佢以後開倉前先好問我張柜紙比唔比廠! 同佢咁講, 我亦冇解釋原因! 佢亦都冇問我點解, 因為我知道佢知道我點諗! 因為呢d走後門嘅嘢, 佢又蠢唔撚得晒!

不過, 今日同滕滕攞完passport 番工之後, 好似鬼mum眼咁, 我係msn個message到又見到佢又問我! 係, 我承認我冇睇清楚, 所以先至話鬼mum眼, 我問佢點解又問我之後, 佢就有位入我喇! 佢話佢冇問, 問我究竟想佢點先啱我心水喎! 幾7串呀! 我答佢因為佢比我d嘢係一大堆, 所以我睇錯左, 以為佢又問我! 跟住馮小姐又再入我, 問我究竟想點, 佢好迷, 叫我講清楚喎!

佢老味, 一時唔偷雞就走撚左去做寶長!!! 唔該你分下莊閒啦, 你有得係呢到做, 都係因為我架, 你有得結婚, 生埋個仔, 都係因為我架, 唔係因為我, 你而家食緊屎喇!!! 叻嘅你以後唔好再問我嘢啦, 一時又問我你個仔d嘢, 一時又問我你個女d嘢!!! 你咁撚勁, 你自己湊番個仔啦苯, 連個仔沖涼都話佢郁, 怕sin手, 唔敢一個人同個仔沖涼!!! 都痴九線架, 話個仔夜晚瞓覺轉身, 問我可唔可以挷住佢唔比佢郁! 你冇撚嘢吓嘛, 我挷九住你唔比你郁得唔7得呀!!! 你個仔而家幾大呀, 成5個幾月喇, 乜撚嘢都要番嚟問我! 你估你問我, 我真係好想答你呀!!!

麻九撚7 煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


8 則留言:

  1. 有病又唔睇醫生, 叫佢綁住佢自己瞓啦!
    [版主回覆05/13/2011 13:27:00]佢真係有病架,都痴撚線架問我可唔可以挷住個仔喎!我問番佢呀,我挷住你唔比你郁得唔得呀?!

    回覆刪除
  2. 記住蠢真你無藥醫架,你唯有成日提住自己,佢好撚七蠢
    [版主回覆05/13/2011 13:24:00]佢唔撚想做嗰d,又唔見佢蠢!我以後唔會比佢有得嘆!

    回覆刪除
  3. 唔怪得你咁慶啦 ~
     
    [版主回覆05/13/2011 13:21:00]我真係好撚興架,佢而家所有嘅嘢都係因為我,唔講多謝都唔緊要,但唔係老撚逢囉!我真係好想佢有自知知明,再唔係就自己出去搵過份工拉苯!

    回覆刪除
  4. 你快啲諗辦法趕走個眼中釘啦
    [版主回覆05/13/2011 16:48:00]你知唔知d人中文又唔得, 英文又唔好嘅人最叻係乜呀???
    就係賴死唔走呀!!!! 佢人又唔係醒, 做嘢就慢撚過隻豬, 邊有人請佢呀, 所以呢d人最撚叻就賴死架!!! 呢~ 我4:29pm叫佢改左張invoice, 因為個客比左deposit, 佢到而家都未改比我呀, 我都唔知佢做乜撚嘢架!!!

    回覆刪除
  5. 村姑 C 9 仔 *.*2011年5月13日 凌晨1:24

    你雖然好慶, 不過佢咁衰又無腦, 你都忍左咁耐~ 佢蝦你心軟, 所以咁得寸進尺。
     
    [版主回覆05/13/2011 16:45:00]佢點止蝦我易心軟呀, 佢仲明知我個人慷慨, 成日兜一大個圈嚟問我攞嘢, 氹我自己比佢呀, 佢老味!!!!!!!

    回覆刪除
  6. 改張invoice要咁耐???佢重新打過呀???
    [版主回覆05/14/2011 10:33:00]改invoice個amount啫, 個客比左萬幾蚊, 個balance 由四萬幾改做三萬幾之嘛! 你話佢都唔知做乜撚嘢架, 改嗰幾個數字都改左半個鐘都未比到我!!! 我尋日覆完個blog比你之後, 我就即刻問佢幾時可以改好比我, 跟住佢就即刻print出嚟喇!

    回覆刪除
  7. 原來佢拖住唔想比返你,我明佢咩心態,佢要比人感覺佢好忙,好多嘢做
    [版主回覆05/16/2011 16:36:00]佢係背住我架, 我睇到佢做乜嘢, 所以佢冇得扮架!
    所以我咪就話唔撚知佢做乜7嘢囉~!

    回覆刪除
  8. 佢明知你性格係點架?仲要拖長D野嚟做, 係咪博鬧呀?
    [版主回覆05/16/2011 16:38:00]之前已經試過一次, 叫佢改幾個英文字比個forwarder, 佢都改左半個鐘都未比人地! 我問佢仲咩咁耐, 佢答我佢已經好快! 佢老味吖, 唔知佢知唔知個快字點寫架!

    回覆刪除