今日老公放假, 之前都係到諗究竟上山頂好定係去360好! 因為我之前同梓祐去過360, 而老公話就未去過, 所以見今日冇落雨就去360啦!
好彩之前村姑c9仔去過話好多人排隊買飛, 所以我地就係屯門西鐵站到買左飛先搭巴士去!
你話係唔係人都癲吖, 係門口等買飛, 我諗嗰到最少都有過百人, 入到嚟裏面呢到, 都一樣要排除, 所以真係多得村姑c9仔咋, 我地起碼排少3份2都有, 只係排呢到裏面咋!
入到去市集, 都冇咩好睇, 我地食左嘢, 跟住就答回程車走喇!
因為我地買左套票, 所以番到東涌, 我地就去左機場, 因為有兩個免費套餐食+2張4D影院嘅飛送!
原本都冇諗住過嚟機場嘅, 不過昂平市集實在太冇嘢睇, 所以先過去機場.........樹不知用左D coupon之後, 就真係覺得冇蝕!
呢豬仔都不知幾開心啦, 上車都仲玩!
不過, 過左一陣, 好快就投左降喇!
落左車之後, 行緊番屋企之際, 見到輕鐵, 仲話要搭鐵鐵喎!
嘩~ 你叉左一個鐘頭先就更係充滿力量啦, 爸b 同媽me, 就已經得番半條命咋! 番到屋企, 我仲要繼續打點你呀!!!
咁有無去大佛呀?
回覆刪除[版主回覆07/18/2011 11:10:00]更係冇啦! 熱死呀!
唔使客氣!! 小朋友真係 high 爆 ga! 滕滕鐘意就好喇!!
回覆刪除[版主回覆07/18/2011 11:11:00]真係好彩你咋! 如果見到尋日出面排隊買飛嘅情況, 我地走都走唔切喇!
啊仔勁似你老公..一個餅
回覆刪除我唔鍾意360, 成日要同人一架車既
[版主回覆07/21/2011 10:31:00]你話呢個世界幾唔公平吖, 我生, 有冇奶油一d都冇我份架!