http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今朝起身, d酒都未散, 成個人都仲係醉醉地!
因為如果我係有醉意, 咁我成晚都唔會瞓得到! 所以尋晚3點先瞓, 今朝7點起身, 我估我都唔知瞓得有冇兩個鐘!
番到公司都仲醉緊, 成個身都仲係發滾, 而且仲開始頭痛!
個fd頭先話, 尋晚好開心, 同我講佢隨時welcome我上去佢到!
隨時welcome會好大獲, 因為我上襯去佢都開支紅酒嚟招呼我, 咁我會好辛苦架!
因為成支紅酒飲晒嘅代價, 就係好似今朝咁!
咁你揀星期五去你朋友屋企咪得囉[版主回覆07/14/2011 11:36:00]我都知道上佢屋企都一定會飲酒架喇, 不過嗰時只係諗住同佢買完bb床, 跟住就係街到食飯啫! 不過, 又因為我買左個濾水器送比佢個bb, 所以我本身又打算係上左佢屋企睇下個濾水器啱唔啱, 裝左之後先出去買床仔! 點不知, 人算不如天算, 結果行程倒轉晒, 因為佢叫左佢個fd上去佢到煮嘢飯食-又好似上次咁, 半個鐘頭煮一味餸, 食下食下, 都食到差唔多兩點, 飲下飲下, 成支紅酒比我飲晒~!
仍個fd又會成日去佢到廚野嘅? 即刻咁,半個鐘頭煮一碟餸,對我黎講,係一件好耐嘅事......[版主回覆07/14/2011 12:39:00]上次第一次去, 佢半個鐘頭煮一個餸出嚟, 你都唔知我餓到幾仆街呀! 所以今次佢話佢個fd嚟整嘢食, 我就食左個餐打定底喇!!!
我想知佢煮咩要煮成半個鐘?係咪好靚架?[版主回覆07/14/2011 14:06:00]可能係我講得唔清楚! 唔係佢用半個鐘頭嚟煮一個餸, 而係佢每隔半個鐘先煮一個餸!
噢唉思!!!
咁你揀星期五去你朋友屋企咪得囉
回覆刪除[版主回覆07/14/2011 11:36:00]我都知道上佢屋企都一定會飲酒架喇, 不過嗰時只係諗住同佢買完bb床, 跟住就係街到食飯啫!
不過, 又因為我買左個濾水器送比佢個bb, 所以我本身又打算係上左佢屋企睇下個濾水器啱唔啱, 裝左之後先出去買床仔! 點不知, 人算不如天算, 結果行程倒轉晒, 因為佢叫左佢個fd上去佢到煮嘢飯食-又好似上次咁, 半個鐘頭煮一味餸, 食下食下, 都食到差唔多兩點, 飲下飲下, 成支紅酒比我飲晒~!
仍個fd又會成日去佢到廚野嘅? 即刻咁,半個鐘頭煮一碟餸,對我黎講,係一件好耐嘅事......
回覆刪除[版主回覆07/14/2011 12:39:00]上次第一次去, 佢半個鐘頭煮一個餸出嚟, 你都唔知我餓到幾仆街呀!
所以今次佢話佢個fd嚟整嘢食, 我就食左個餐打定底喇!!!
我想知佢煮咩要煮成半個鐘?係咪好靚架?
回覆刪除[版主回覆07/14/2011 14:06:00]可能係我講得唔清楚! 唔係佢用半個鐘頭嚟煮一個餸, 而係佢每隔半個鐘先煮一個餸!
噢唉思!!!
回覆刪除