http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
點解張雪球咁叻嘅, 我係fb都話"今日係7月7日! yeah~!" 佢居然講得出係拍拖13周年紀念日!
前日已經問過老公一次, 係唔係真係唔使番工, 老公已經問我帶唔帶滕滕去!
今日, 老公又問多我一次! 佢好似好想同埋滕滕一斉食飯!
講真, 我邊樹捨得隻豬仔啫, 不過我都總想有二人世界嘅時候架, 一年都只係得結婚紀念同埋拍拖紀念先可以兩個人慶祝, 其餘日子都必然同滕滕一斉架喇!
haha... 放心, 大個啊仔都唔跟你地慶祝...[版主回覆07/08/2011 11:22:00]咁我除左呢兩日, 我地都係無時無刻都帶埋佢一斉去嘅!
哩張相.....................光好多呀............................ 恭喜晒妳呀. 靚女!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![版主回覆07/08/2011 11:24:00]呢張係用相機影, 更係唔同d啦! fb嗰張, 係用手機影, 而且又冇閃光燈!
因為我羨慕你有得慶祝拍拖週年紀念囉 恭喜你呀))) p/s:相中搵唔到紫色好唔慣呢[版主回覆07/08/2011 14:33:00]你都可以有架, 唔使羨慕喎! 講羨慕, 係我羨慕你啦, 你老公成日都呢到同你去食, 嗰到又同你去食! 我有紫色架, 不過係對耳環啫~ 太細喇!
唔返工陪你, 霖晒啦 ~ [版主回覆07/08/2011 11:27:00]首先! 佢係唔OT啫, 因為OT可以O, 亦都可以唔O! 如果佢on shift 輪到佢, 佢係絕對唔會唔番工同我食飯架! 所以只係冧小小啫, 並唔係冧晒咁緊要 !
你睇我好,我睇你好啦~~~
今餐食得happy啦,連個樣都特別 "索" 我都唔知道到底幾時係拍拖紀念,不過就識咗隻佬十年都有啦![版主回覆07/09/2011 23:32:00]索呢家嘢, 我就唔敢認啦, 最多話自己唔算係醜嗰類啦 ! 其實我同我老公都唔係好記得邊日係第一日架, 因為當時大家都high 晒, 所以嗰時就大家約定左係7月7日, 易記嘛!
我都記得: 睇波係藉口, 溝你先至係真~[版主回覆07/14/2011 12:46:00]唔係, 佢同d朋友出去睇波, 都唔會知道見到我架, 因為我同佢個fd 係係bar到撞到!
haha... 放心, 大個啊仔都唔跟你地慶祝...
回覆刪除[版主回覆07/08/2011 11:22:00]咁我除左呢兩日, 我地都係無時無刻都帶埋佢一斉去嘅!
哩張相.....................光好多呀............................
回覆刪除恭喜晒妳呀. 靚女!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[版主回覆07/08/2011 11:24:00]呢張係用相機影, 更係唔同d啦! fb嗰張, 係用手機影, 而且又冇閃光燈!
因為我羨慕你有得慶祝拍拖週年紀念囉 恭喜你呀))) p/s:相中搵唔到紫色好唔慣呢
回覆刪除[版主回覆07/08/2011 14:33:00]你都可以有架, 唔使羨慕喎! 講羨慕, 係我羨慕你啦, 你老公成日都呢到同你去食, 嗰到又同你去食!
我有紫色架, 不過係對耳環啫~ 太細喇!
唔返工陪你, 霖晒啦 ~
回覆刪除[版主回覆07/08/2011 11:27:00]首先! 佢係唔OT啫, 因為OT可以O, 亦都可以唔O! 如果佢on shift 輪到佢, 佢係絕對唔會唔番工同我食飯架! 所以只係冧小小啫, 並唔係冧晒咁緊要 !
你睇我好,我睇你好啦~~~
回覆刪除今餐食得happy啦,連個樣都特別 "索"
回覆刪除我都唔知道到底幾時係拍拖紀念,不過就識咗隻佬十年都有啦!
[版主回覆07/09/2011 23:32:00]索呢家嘢, 我就唔敢認啦, 最多話自己唔算係醜嗰類啦 ! 其實我同我老公都唔係好記得邊日係第一日架, 因為當時大家都high 晒, 所以嗰時就大家約定左係7月7日, 易記嘛!
我都記得: 睇波係藉口, 溝你先至係真~
回覆刪除[版主回覆07/14/2011 12:46:00]唔係, 佢同d朋友出去睇波, 都唔會知道見到我架, 因為我同佢個fd 係係bar到撞到!