尋日同老闆傾馮小姐嗰d嘢, 老闆話我地而且兩個月都冇傾過計, 已經大家都有心病, 所以佢而家有d咩, 都咁冇禮貌答我, 係好正常嘅! 我話, 唔想同佢傾計, 都係佢自己一手做成, 如果佢唔係做人咁自私, 我係唔會咁對佢!
其實, 我諗番起, 有d嘢我真係不及馮小姐, 就係夠假! 佢而家表面上對我係冇嘢, 番工同我講早晨, 放工同我講bye bye! 你話, 佢幾假呢! 呢方面, 我真係唔及佢!
就係老闆講, 你地大家都已經有心病, 一句"大家都有", 就另到我又有新嘅睇法!
原本諗住搵機會同佢講, 話以後係公司唔煮飯, 係屋企帶埋番嚟, 因為我做人, 唔想欠人地, 佢日日煮飯, 其實我到尋日中午為止, 我都有唔好意思! 不過老闆提醒我(局外人真係清醒d), 大家都有心病, 即係大家都唔妥大家, 咁我又唔想同佢講話唔係公司煮飯喇! 因為佢次次都係攪到我頂唔順, 係我開聲, 咁今次, 我又想掉番轉, 睇下佢又幾時頂唔順! 學熙媽話齋, 還治其人之身! 因為而家唔係我做, 係佢做!
老公, 頭先打比我, 話佢老公打嚟問我地屋企d地板係邊到買! 你話, d人d面皮都唔知用咩做, 可以厚得咁交關! 老公都好衰, 我話唔好比佢, 但係老公同我講, 係你同馮小姐唔妥, 又唔係我同佢個fd唔妥喎! 頂佢!
點解d人咁嘅, 塊面皮厚得咁交關嘅????????????
p.s. 呢篇blog, 我打到而家13:17, 佢就唔入去食飯, 仲無啦啦打電話, 唔通係到等緊我????????
佢應該講梗地板嘅事,哈哈哈 其實,佢可能根本唔知你嬲佢啲咩,或者你同佢坐低傾下啦
回覆刪除[版主回覆07/14/2011 14:49:00]老闆好睇嘢好通透, 兩次馮小姐咁串咁答我, 佢都已經講, 就係因為大家都有心病, 所以佢而家都唔使對我客氣!
因此, 我覺得, 佢係知!
咪就係厚過塊地板囉~
回覆刪除[版主回覆07/15/2011 11:48:00]又硬又厚, 咁好難搵架喎!