http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
個DT死左成個月, 之前攞個火牛去整, 整完番嚟都係著唔到機, 跟住又攞左塊底板去整, 今日, 我終於張塊底板裝番, 終於著到機喇, YEAH~~~
有時D嘢迫到埋嚟, 以為好複雜好難, 整下整下又問下表哥, 原來都唔係想像中咁困難, 所以我成日都話, 只要有信心, 其實真係冇咩係做唔到架啫~
! 我都正在學習如果 think positive....[版主回覆07/10/2011 23:28:00]我實又比人話我去搵嘢嚟自己做~
當鐵柱都可以磨成針時,有咩係做唔到?[版主回覆07/11/2011 11:59:00]咁鐵柱, 我又未可以咁把鉋!
!
回覆刪除我都正在學習如果 think positive....
[版主回覆07/10/2011 23:28:00]我實又比人話我去搵嘢嚟自己做~
當鐵柱都可以磨成針時,有咩係做唔到?
回覆刪除[版主回覆07/11/2011 11:59:00]咁鐵柱, 我又未可以咁把鉋!